۳۵۰هزار مترمربع از معابر منطقه۲ نوسازی و بهسازی شد
۳۵۰هزار مترمربع از معابر منطقه۲ نوسازی و بهسازی شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، حمیدرضا رنجبر معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۲ نهضت آسفالت را یکی از مطالبه‌های شهروندان ارزیابی کرد و گفت: با توجه به رویکرد شهرداری تهران در سال جاری به مرمت، بهسازی، روسازی، آسفالت معابر و همچنین پاسخگویی به خواسته […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، حمیدرضا رنجبر معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۲ نهضت آسفالت را یکی از مطالبه‌های شهروندان ارزیابی کرد و گفت: با توجه به رویکرد شهرداری تهران در سال جاری به مرمت، بهسازی، روسازی، آسفالت معابر و همچنین پاسخگویی به خواسته های شهروندان، موجب شد تا مدیریت شهری با عزم جدی نهضت آسفالت معابر را اجرا کند.

وی افزود: در همین راستا عملیات نوسازی و بهسازی معابر از روزهای نخست سال آغاز و تا کنون بیش از ۳۵۰ هزار متر مربع از معابر بهسازی شده است.

معاون شهردار منطقه ۲ افزود: با استقرار اکیپ های مکانیزه و دستی، با توزیع بیش از ۵۲ هزار تن آسفالت عملیات روکش و بهسازی معابر اجرا شد.

رنجبر ادامه داد: همزمان با عملیات بهسازی معابر شهری، عملیات مرمت آسفالت معابر بزرگراهی منطقه با همکاری سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران نیز انجام شد.

انتهای پیام/