اجرای عملیات به‌زراعی فضای سبز منطقه ۱۲ و کاشت ۱۵۰۰ مترمربع نشا
اجرای عملیات به‌زراعی فضای سبز منطقه ۱۲ و کاشت ۱۵۰۰ مترمربع نشا

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۲، وحیدرضا انارکی محمدی، شهردار این منطقه با اشاره به اجرای عملیات هرس و به زراعی فعالیت‌های اجرایی فضای سبز در ۶ ماهه دوم سال بر اساس دستورالعمل سازمان بوستان‌ها تا پایان فصل زمستان گفت: عملیات به زراعی بوستان‌های محلات، […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۲، وحیدرضا انارکی محمدی، شهردار این منطقه با اشاره به اجرای عملیات هرس و به زراعی فعالیت‌های اجرایی فضای سبز در ۶ ماهه دوم سال بر اساس دستورالعمل سازمان بوستان‌ها تا پایان فصل زمستان گفت: عملیات به زراعی بوستان‌های محلات، بزرگراه‌ها و سطوح فضای سبز در سطح نواحی ۶ گانه با هدف تقویت و بهبود رشد گیاهان و رسیدگی به فضای سبز منطقه و کاهش مصرف سموم شیمیایی و به منظور دستیابی به الگوهای پایدار در فضای سبز شهری از ابتدای بهمن ماه آغازشده است.

وی با بیان اینکه، تا کنون، بیش از ۴۰ هزار مترمربع در محدوده انجام شده است، افزود: در عملیات به زراعی بوستان ها فعالیت هایی از قبیل کندو کوب، زیر و رو کردن خاک بستر باغچه های معابر و بوستان ها با هدف تنظیم بافت خاک انجام می شود.

به گفته وحیدرضاانارکی محمدی، همزمان با آغاز به زراعی درختان، فعالیت کنترل و بررسی ادوات و تجهیزات لازم به منظور تأیید سلامت دستگاه ها و رفع خرابی آن ها انجام شد.

شهردار منطقه ۱۲ ادامه داد: در این فعالیت ضمن آبیاری، آبشویی، محلول پاشی، تغذیه درختان، علف های هرز و شاخه های خشک درختان حذف و فرم دهی درختان و درختچه ها نیز انجام می شود.

وی یادآور شد: عملیات کاشت نشا به مساحت ۱۵۰۰ مترمربع در نواحی شش گانه، بزرگراه ها و بوستان  زندگی در منطقه ۱۲ آغاز شده است.

انتهای پیام/