اعلام برنامه‌های شهرداری تبریز در آستانه بهار تعلیم و تربیت
اعلام برنامه‌های شهرداری تبریز در آستانه بهار تعلیم و تربیت

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز برنامه های این معاونت در آستانه ماه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید را تشریح کرد. به گزارش شهریار، جواد صدیقی در تشریح برنامه های طرح استقبال از مهر اظهار کرد: در راستای دستور شهردار تبریز طرح استقبال از مهر ۱۴۰۲ […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز برنامه های این معاونت در آستانه ماه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید را تشریح کرد.

به گزارش شهریار، جواد صدیقی در تشریح برنامه های طرح استقبال از مهر اظهار کرد: در راستای دستور شهردار تبریز طرح استقبال از مهر ۱۴۰۲ با آیتم های متنوع و اساسی خدمات شهری در تمامی مناطق دهگانه در حال اجراست .

صدیقی گفت: از موضوعات مهم در آستانه آغاز سال سالتحصیلی و بازگشایی مدارس، ایمن سازی مسیرهای منتهی به مدارسt پاکسازی ورودی های مدارس و دانشگاهها، زیباسازی معابر پیرامون مدارس، ضدعفونی، سمپاشی، لایروبی و شستشوی جوی ها و کانال‌ها، ترمیم و بهسازی پل های عابر پیاده جلوی مدارس است که توسط اکیپ های خدمات شهری مناطق در حال اجراست.

وی افزود: لکه گیری آسفالت پیاده روها و معابر اطراف مدارس، رفع خطر و حذف موانع فیزیکی و نازیبایی های بصری و پل ها، پاکسازی و رسیدگی به وضعیت پل های عابر پیاده، لایروبی کانال‌ها و جوب ها، امحاء دیوار نوشته‌ها، شستشوی دیوارها و نرده‌های مدارس از دیگر آیتم های مورد اجرا در قالب این طرح خواهد بود.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز در پایان با اشاره به انجام بازدیدهای دوره ای از روشنایی پارک ها و محل بازی کودکان تصریح کرد: نگهداری و تعمیر المان‌ها و روشنایی های محل بازی کودکان، توجه ویژه به بهداشت محیط و سبزینگی در محل‌های تردد کودکان از جمله مدارس، فضاهای بازی، درمانگاه‌ها از مسائلی است که هم در قالب طرح استقبال از مهر و هم در طول سال در دستور کار نیروهای خدمات شهری قرار دارد.

طرح استقبال از مهر ۱۴۰۲ تا آغاز سال تحصیلی و اجرای تمامی آیتم‌های مورد نیاز در پیرامون مدارس سطح شهر توسط معاونت های خدمات شهری مناطق دهگانه شهرداری تبریز اجرا خواهد شد.