مکانیزه شدن آبیاری فضای سبز، در اولویت کاری شهرداری یاسوج
مکانیزه شدن آبیاری فضای سبز، در اولویت کاری شهرداری یاسوج

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، کیوان آشنا روز _شنبه هشتم مهرماه_ در نشست با شورای مدیران شهری یاسوج، خطاب به مدیران حاضر اظهار کرد: مدیران در اسرع وقت گزارشی از ضعف‌ها و ایرادهای حوزه‌های مختلف شهرداری ارائه کنند. وی با تأکید بر خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان، افزود: برای ارائه خدمات […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیوان آشنا روز _شنبه هشتم مهرماه_ در نشست با شورای مدیران شهری یاسوج، خطاب به مدیران حاضر اظهار کرد: مدیران در اسرع وقت گزارشی از ضعف‌ها و ایرادهای حوزه‌های مختلف شهرداری ارائه کنند.

وی با تأکید بر خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان، افزود: برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، نیازمند کمک و همکاری مدیران و همه نیروهای شهرداری هستیم و امیدوارم با همکاری و تعامل شاهد رضایت شهروندان باشیم.

شهردار یاسوج گفت: دلیلی برای کم کاری نیست و اگر کسی در انجام وظایف خود کوتاهی داشته باشد، بدون هیچ تعارفی برخورد لازم صورت می‌گیرد.

وی خطاب به مدیران حاضر در جلسه گفت: یک‌ماه فرصت دارید تا با انجام وظیفه خود به صورت شایسته تغییر و تحول را در شهر مردم لمس کنند و اگر مدیری کوتاهی کند در آن حوزه تغییر و تحول ایجاد می‌شود.

آشنا بر مکانیزه کردن آبیاری فضای سبز در پارک‌ها و بوستان‌های شهر یاسوج تاکید کرد و افزود: برای جلوگیری از هدرروی آب و بازدهی بهتر در فضای سبز، مکانیزه کردن آبیاری فضای سبز در اولویت قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه شهرداری بدون پشتوانه مالی کاری از پیش نخواهد برد، گفت: باید با حفظ حرمت شهروندان از راهکارهای قانونی جهت وصول عوارض استفاده کرد.