به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش ایمنا، علی صالحی در صفحه اجتماعی خود در اینستاگرام نوشت: «به همراه همکاران و معاون عمرانی شهردار، از پروژه رینگ چهارم ترافیکی شهر اصفهان بازدید کردیم؛ رینگ چهارم جزو چند پروژه اصلی این دوره است که تأثیر قابل توجهی روی ترافیک شمال و شرق و جنوب اصفهان […]
به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،
به گزارش ایمنا، علی صالحی در صفحه اجتماعی خود در اینستاگرام نوشت:
«به همراه همکاران و معاون عمرانی شهردار، از پروژه رینگ چهارم ترافیکی شهر اصفهان بازدید کردیم؛ رینگ چهارم جزو چند پروژه اصلی این دوره است که تأثیر قابل توجهی روی ترافیک شمال و شرق و جنوب اصفهان خواهد گذاشت.
آنچه دیدیم واقعیتی فراتر از شنیدهها و رصدهای میدانی قبلی بود؛ تا کیلومتر ۲.۶ پیش رفتیم یعنی تا پل و تقاطع غیرهمسطح شهدای دهنو که وضعیت رو به اتمام آن، آغاز روند تکمیل پروژه را نوید میداد.
پروژهای سخت و پرزحمت و دشوار که به دست توانای جوانان گمنام این شهر در حال نهایی شدن در کیلومتر صفر تا ۸ است، اما چرا این پروژه دشوار است؟
اول به خاطر ریزدانگی و حجم بالای ۹۰ هزار متر مربعی آزادسازی اراضی در مسیر آن، دوم بخاطر حجم بالای خاکبرداری آن، سوم بخاطر تأسیسات موجود در مسیر و چهارم بخاطر گستردگی پروژه و پیشرفت همزمان در چند جبهه کاری است.
احتمالاً بعد از افتتاح برخی از این دستاوردها ساده به نظر میرسد و فقط با سرعت از روی ماهها تلاش با هزینههای قابل توجه عبور میکنیم، اما این پروژه که طی سه سال بیش از ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ میلیارد هزینه داشته و دارد، در فاز نهایی به دستاوردهای خوبی رسیده است.
ساخت بزرگترین دهنه پل و عرض زیرگذر، اولین استفاده از بتن طرحدار برای زیباسازی پروژه، نحوه اجرای منحصر به فرد پلها و مسیر، همچنین ساخت هشت کیلومتر اتوبان روگذر و زیر گذر به همراه شش تقاطع غیرهمسطح و برخی دیگر از اولینها و اتفاقهای نو و تازه که امیدوارم در زمان هرچه زودتر با افتتاح فاز نهایی آن طعم شیرین این گرهگشایی ترافیکی به کام مردم شریف اصفهان بنشیند.»