تداوم کف سازی پیاده روها در خیابان شهید مطهری
تداوم کف سازی پیاده روها در خیابان شهید مطهری

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۸، از ادامه اجرای کف سازی پیاده روها در ضلع شرقی خیابان شهید مطهری (راسته کوچه) خبر داد. به گزارش شهریار، اورنگ رسولی ضمن اعلام خبر فوق افزود: در راستای ساماندهی معابرپیاده راهی هسته مرکزی شهر از ماه های گذشته عملیات  اجرای کف سازی  پیاده […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۸، از ادامه اجرای کف سازی پیاده روها در ضلع شرقی خیابان شهید مطهری (راسته کوچه) خبر داد.

به گزارش شهریار، اورنگ رسولی ضمن اعلام خبر فوق افزود: در راستای ساماندهی معابرپیاده راهی هسته مرکزی شهر از ماه های گذشته عملیات  اجرای کف سازی  پیاده روها در  ضلع شرقی خیابان شهید مطهری (راسته کوچه) را آغاز نموده و این پروژه در مراحل نهایی اجرا است.

وی افزود: در کفسازی پیاده روهای راسته کوچه از سنگ اسپراخون به همراه کفپوش‌های ویژه روشندلان استفاده شده است که زیبایی خاصی به این مسیر بخشیده است.
معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۸ این پروژه را در راستای ارتقاء کیفی معابر مرکزی شهر دانست و افزود: تلاش داریم با توسعه معابر پیاده راهی و نوسازی سنگفرش پیاده رو ها، منطقه تاریخی فرهنگی تبریز را ساماندهی و با بافت تاریخی شهر همگون سازی کنیم.

شهرداری منطقه ۸ به دلیل واقع شدن در محدوده مرکزی و تاریخی شهر، همه روزه میزبان شهروندان و گردشگران گرامی بوده  که رسیدگی و ساماندهی به این منطقه، اولویت اساسی شهرداری منطقه ۸ تبریز است.