۹۰۰۰۰ مترمربع آزادسازی در پروژه‌ای که اولین‌ها در آن اجرا می‌شود
۹۰۰۰۰ مترمربع آزادسازی در پروژه‌ای که اولین‌ها در آن اجرا می‌شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش ایمنا، علی صالحی در صفحه اجتماعی خود در اینستاگرام نوشت: «به همراه همکاران و معاون عمرانی شهردار، از پروژه رینگ چهارم ترافیکی شهر اصفهان بازدید کردیم؛ رینگ چهارم جزو چند پروژه اصلی این دوره است که تأثیر قابل توجهی روی ترافیک شمال و شرق و جنوب اصفهان […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش ایمنا، علی صالحی در صفحه اجتماعی خود در اینستاگرام نوشت:

«به همراه همکاران و معاون عمرانی شهردار، از پروژه رینگ چهارم ترافیکی شهر اصفهان بازدید کردیم؛ رینگ چهارم جزو چند پروژه اصلی این دوره است که تأثیر قابل توجهی روی ترافیک شمال و شرق و جنوب اصفهان خواهد گذاشت.

آنچه دیدیم واقعیتی فراتر از شنیده‌ها و رصدهای میدانی قبلی بود؛ تا کیلومتر ۲.۶ پیش رفتیم یعنی تا پل و تقاطع غیرهمسطح شهدای دهنو که وضعیت رو به اتمام آن، آغاز روند تکمیل پروژه را نوید می‌داد.

ساخت ۸ کیلومتر اتوبان روگذر و زیرگذر گامی برای گره‌گشایی ترافیکی نصف‌ جهان

پروژه‌ای سخت و پرزحمت و دشوار که به دست توانای جوانان گمنام این شهر در حال نهایی شدن در کیلومتر صفر تا ۸ است، اما چرا این پروژه دشوار است؟

اول به خاطر ریزدانگی و حجم بالای ۹۰ هزار متر مربعی آزادسازی اراضی در مسیر آن، دوم بخاطر حجم بالای خاکبرداری آن، سوم بخاطر تأسیسات موجود در مسیر و چهارم بخاطر گستردگی پروژه و پیشرفت همزمان در چند جبهه کاری است.

احتمالاً بعد از افتتاح برخی از این دستاوردها ساده به نظر می‌رسد و فقط با سرعت از روی ماه‌ها تلاش با هزینه‌های قابل توجه عبور می‌کنیم، اما این پروژه که طی سه سال بیش از ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ میلیارد هزینه داشته و دارد، در فاز نهایی به دستاوردهای خوبی رسیده است.

ساخت بزرگترین دهنه پل و عرض زیرگذر، اولین استفاده از بتن طرح‌دار برای زیباسازی پروژه، نحوه اجرای منحصر به فرد پل‌ها و مسیر، همچنین ساخت هشت کیلومتر اتوبان روگذر و زیر گذر به همراه شش تقاطع غیرهمسطح و برخی دیگر از اولین‌ها و اتفاق‌های نو و تازه که امیدوارم در زمان هرچه زودتر با افتتاح فاز نهایی آن طعم شیرین این گره‌گشایی ترافیکی به کام مردم شریف اصفهان بنشیند.»

ساخت ۸ کیلومتر اتوبان روگذر و زیرگذر گامی برای گره‌گشایی ترافیکی نصف‌ جهان