نام پرستار با مسئولیت‌پذیری، ایثار و از خودگذشتگی عجین شده است
نام پرستار با مسئولیت‌پذیری، ایثار و از خودگذشتگی عجین شده است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲٠؛ در مراسم گرامیداشت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار با حضور حمید صاحب مدیر کل سلامت شهرداری تهران و رضا شنگی شهردار منطقه ۲٠ با همراهی حجت الاسلام و المسلمین کنگرلو، علی طیبی رئیس بیمارستان فیروز آبادی، مهدی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲٠؛ در مراسم گرامیداشت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار با حضور حمید صاحب مدیر کل سلامت شهرداری تهران و رضا شنگی شهردار منطقه ۲٠ با همراهی حجت الاسلام و المسلمین کنگرلو، علی طیبی رئیس بیمارستان فیروز آبادی، مهدی عرب مدیریت مرکز آموزشی و درمانی بیمارستان فیروز آبادی، و حیدری مشاور رئیس شورای اسلامی شهرستان ری در بیمارستان فیروزآبادی با اهدای گل و لوح سپاس از  کادر درمان و پرستاران این بیمارستان تجلیل شد.

رضا شنگی شهردار منطقه ضمن قدردانی از خدمات کلیه پرستاران و کادر درمان بیمارستان فیروز آبادی گفت: کادر پرستاری و نظام سلامت در گذشته بارها ایثارگری و فداکاری خود را برای سلامت مردم و نجات جان بیماران نشان داده اند که دوران کرونا مثال بارز آن بود.

شنگی افزود: تلاش و تعهد همه‌جانبه شما در تسکین آلام بیماران اجری عظیم و ماندگار به همراه دارد و دعای خیر التیام یافتگان بدرقه دست‌های پرتوان شما خواهران و برادرانم است.

حمید صاحب مدیرکل سلامت شهرداری تهران با بیان اینکه وظیفه شهرداری زیست پذیر کردن شهر و در دسترس قرار دادن خدمات شهری برای همه اقشار جامعه است گفت: بدون حضور پرستاران مفهوم سلامت کامل نیست و از این رو، شهرداری تمام‌ قد در کنار کادر سلامت و پیش‌ قراولان عرصه درمان خصوصا کادر پرستاری است.

گفتنی است، به طور همزمان تقدیر از پرستاران در مراکز درمانی شاخص نواحی ۶ گانه منطقه شامل درمانگاه شهدای شهرری، بیمارستان شهدای هفتم تیر، درمانگاه خیریه حضرت علی اصغر (ع)، درمانگاه دارالشفاء حرم حضرت عبدالعظیم (ع) و بیمارستان رازی با حضور شهرداران نواحی، معاونین و روسای اجتماعی با اهدای شاخه های گل و لوح سپاس از کادر درمان و پرستاران تقدیر شد.

همچنین تجلیل از پرستاران نمونه در سرای محلات و دیدار با خانواده معظم شهدا از دیگر اقدامات انجام شده در حوزه سلامت منطقه است.

انتهای پیام/