۶۰۰ معبر منطقه ۳ اصفهان به نام شهدا مزین شده است
۶۰۰ معبر منطقه ۳ اصفهان به نام شهدا مزین شده است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، محمدباقر کلاهدوزان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره اینکه روز ۲۵ آبان، ۳۷۰ شهید گلگون‌کفن از میدان امام خمینی (ره) به سوی گلستان شهدا اصفهان تشییع شدند، اظهار کرد: آن زمان مردم اصفهان تعدادی از خانه‌های خود را با توجه به وسعت ناکافی گلستان شهدا تخلیه کردند و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

محمدباقر کلاهدوزان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره اینکه روز ۲۵ آبان، ۳۷۰ شهید گلگون‌کفن از میدان امام خمینی (ره) به سوی گلستان شهدا اصفهان تشییع شدند، اظهار کرد: آن زمان مردم اصفهان تعدادی از خانه‌های خود را با توجه به وسعت ناکافی گلستان شهدا تخلیه کردند و طی ۲۴ ساعت با آن خانه‌های تخلیه و تخریب شده، آرامگاهی توسط مردم برای شهدا آماده و تشیع و تدفین آن‌ها انجام شد.

وی با بیان اینکه در منطقه سه شهرداری ۶۰۰ معبر به نام شهدا مزین شده است، افزود: تابلوهای این معابر به‌تازگی در حال تعویض است و با تصاویر شهدا جلوه‌ای دیگر به خود گرفته است.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان ادامه داد: در زمان هشت سال دفاع مقدس، حدود پنج نقطه کلیدی منطقه سه از جمله خیابان ابن‌سینا، احمدآباد و مسجد جامع توسط نیروهای هوایی دشمن بعثی بمباران شد.

کلاهدوزان گفت: اهالی منطقه سه در زمان هشت سال دفاع مقدس کمک‌های قابل توجهی به جبهه‌های جنگ داشتند و دین خود را به انقلاب و آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) ادا کرده‌اند.