محله عاشق‌آباد به آزادگان و بهارستان متصل شود
محله عاشق‌آباد به آزادگان و بهارستان متصل شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرگزاری ایمنا، حجت‌الاسلام محمدصادق منهاجی امروز_چهارشنبه هشتم آذر_ در آئین افتتاح پروژه‌های منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: محله عاشق آباد ۸۰ شهید در مقاطع مختلف تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده و همواره بهترین پشتیبان نظام بوده است. وی افزود: یکی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حجت‌الاسلام محمدصادق منهاجی امروز_چهارشنبه هشتم آذر_ در آئین افتتاح پروژه‌های منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: محله عاشق آباد ۸۰ شهید در مقاطع مختلف تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده و همواره بهترین پشتیبان نظام بوده است.

وی افزود: یکی از مشکلات محله عاشق‌آباد این است که در بن‌بست قرار دارد، ما نیاز به درمانگاه داریم، اما درمانگاه باید در مکانی باشد که در دسترس همگان قرار بگیرد.

برادر شهید با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین درخواست‌های اهالی محله عاشق‌آباد از بن‌بست خارج شدن محله است، ادامه داد: درخواست اتصال محله عاشق‌آباد به آزادگان و بهارستان را داریم، پس از احداث پل امام‌خمینی راه خروج محله عاشق‌آباد بسته شد که اهالی را با مشکل مواجه کرده است و برای خروج باید مسافت زیادی را طی کنیم.

منهاجی تصریح کرد: پیشنهاد می‌کنیم این پل امتداد پیدا کند یا از طریق زیرگذر و تقاطع پیوند داده شود و راه خروج مردم آسان شود، امیدوارم محله از بن‌بست خارج شود و بسیاری از مشکلات رفع شود.

وی با اشاره به اینکه گاهی مجموعه‌ای افتتاح می‌شود، اما تجهیزات آن با مشکل مواجه است، خاطرنشان کرد: درخواست ساماندهی پیاده‌روهای محل، تسریع در امر صدور پروانه ساختمانی و تکریم ارباب رجوع را داریم، هرچند در اکثر مواقع در شهرداری منطقه شاهد رعایت این مورد هستیم، اما امیدواریم آن موارد محدود نیز حل شود.