بهره‌برداری از ۲۳ پروژه عمرانی خدماتی در شهرستان مبارکه
بهره‌برداری از ۲۳ پروژه عمرانی خدماتی در شهرستان مبارکه

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا از اصفهان، این پروژه‌ها شامل احداث بلوار شهید حمزه بابایی، بلوار وحدت، رونمایی از ناوگان حمل و نقل عمومی، بازسازی و احداث چمن مصنوعی، بهسازی پارک محله‌ای، احداث مجموعه شهرک کارگاهی خیام، زیرسازی و احداث خیابان، ایستگاه پمپاژ آب، خانه عالم روستایی، توسعه سیستم‌های آبیاری […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا از اصفهان، این پروژه‌ها شامل احداث بلوار شهید حمزه بابایی، بلوار وحدت، رونمایی از ناوگان حمل و نقل عمومی، بازسازی و احداث چمن مصنوعی، بهسازی پارک محله‌ای، احداث مجموعه شهرک کارگاهی خیام، زیرسازی و احداث خیابان، ایستگاه پمپاژ آب، خانه عالم روستایی، توسعه سیستم‌های آبیاری تحت فشار، احداث گلخانه سبزی و صیفی، مسکن مددجویان و سالن اجتماعات شهید سلیمانی است.

محمد مهدی احمدی شهردار مبارکه در این مراسم اظهار کرد: اجرای پروژه‌های عمرانی از ابتدای دوره ششم شورای اسلامی شهر مبارکه بر مبنای دانش در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: برنامه راهبردی پنج ساله شهر مبارکه برای اولین بار در این دوره مدیریتی تصویب و ابلاغ شد.

شهردار مبارکه ادامه داد: چهار راهبرد کلی توسعه شبکه حمل و نقل و معابر شهری، کاهش آلودگی و افزایش زیست پذیری شهری، توسعه سرانه‌های تجاری، اداری و خدماتی و شفافیت و توسعه مبتنی بر فناوری اطلاعات به عنوان راهبردهای مدیریت شهری در این دوره مورد توجه شهرداری قرار گرفت.

احمدی اضافه کرد: احداث بلوار شهید حمزه بابایی، اصلی‌ترین پروژه‌ای بود که در این دوره به عنوان دغدغه اصلی شهروندان و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه اجرا و مورد بهره برداری قرار گرفت و این پروژه نقش مؤثری در کاهش ترافیک مرکز شهر خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: تقاطع غیر همسطح شهدای فولاد به عنوان یکی دیگر از پروژه‌های اصلی شهرداری مبارکه از ورود کامیون‌ها و تردد وسایل نقلیه سنگین در محله‌های ورودی شهر جلوگیری خواهد کرد.

شهردار مبارکه با بیان اینکه احداث بلوار وحدت و اصلاح هندسی میدان حافظ از دیگر پروژه‌های این دوره مدیریت شهری در مبارکه است اظهار کرد: عملیات احداث قطعه پنجم رینگ شهری حد فاصل میدان مادر تا سرارود نیز امروز آغاز شد که بخشی از بار ترافیکی شهر را مدیریت خواهد کرد.

احمدی بیان کرد: عملیات اجرایی بلوار ۲۲ بهمن حد فاصل بلوار آزادگان و خیابان بسیج و همچنین اجرای عملیات عمرانی خیابان ۱۵ خرداد در محله شیخ آباد بخشی از پروژه‌هایی است که ذیل اهداف اصلی و توسعه شبکه معابر طول این دوره مدیریت شهری اجرا خواهد شد.

وی گفت: تمام مراحل طراحی، تصویب، آزادسازی و اجرای پروژه‌ها در این دوره اجرا شد. وی افزود: اجرای فونداسیون و انتخاب پیمانکار سه سالن ورزشی در محله‌های سرارود، شیخ آباد و قهنویه در این دوره انجام شده و احداث پارک‌های محله در دستور کار قرار گرفته که امروز از مجموع سه پارک محله‌ای ۲ پارک تحویل شهروندان شده و یک پارک نیز تا پایان سال تکمیل و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

شهردار مبارکه یادآور شد: بهسازی قلعه تاریخی نهچیر به عنوان سرمایه تاریخی و هویت مردم این شهرستان در دستور کار شهرداری مبارکه قرار گرفت و تا پایان این دوره بخشی از آن به بهره برداری خواهد رسید.

احمدی با بیان اینکه اقدامات خوبی در راستای آزاد سازی و توسعه حسینیه مرکزی مبارکه انجام شده، گفت: عملیات عمرانی ضلع شمالی سازه زیرزمین، طبقه‌های همکف و اول انجام شده و در اختیار مردم قرار گرفت.