حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان از پایبندی آن‌ها به آرمان‌های انقلاب دارد
حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان از پایبندی آن‌ها به آرمان‌های انقلاب دارد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، محمد نورصالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: امسال مصادف با چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران اهمیت حضور فعال و پررنگ اقشار مختلف مردم پس از دشمنی‌های پی در پی به‌ویژه در جریان ناآرامی‌های اخیر دو چندان شده است. وی افزود: دشمن در اغتشاشات اخیر دلخوش […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

محمد نورصالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: امسال مصادف با چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران اهمیت حضور فعال و پررنگ اقشار مختلف مردم پس از دشمنی‌های پی در پی به‌ویژه در جریان ناآرامی‌های اخیر دو چندان شده است.

وی افزود: دشمن در اغتشاشات اخیر دلخوش بود که شاید بتواند مردم را با خود همراه کند، از این رو حرف‌هایی درباره ناپایداری نظام و خسته‌شدن مردم از آرمان‌های انقلاب و مشکلات و فشارهای اقتصادی که ناشی از تحریم‌های ظالمانه دشمنان است را زمزمه کرد اما عموم مردم از نقشه‌های شوم دشمن آگاه شدند و به این جریانات نپیوستند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: با توجه به این جریانات، امسال یوم الله ۲۲ بهمن نسبت به سال‌های قبل اهمیت بیشتری دارد و مردم باید حضور پرشورتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه مردم ما ضمن اینکه مطالبه رفع مشکلات به‌ویژه در حوزه مسائل اقتصادی را از دولتمردان دارند، در عین حال با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، تعهد و پایبندی خود را نسبت به آرمان‌های انقلاب نشان می‌دهند، ادامه داد: وظیفه مسئولان و دولتمردان این است که توجه ویژه‌ای نسبت به رفع مشکل و نیازهای مردم به‌ویژه در حوزه اقتصاد، اشتغال و رفع مشکل جوانان داشته باشند و باید بدانیم که رفع مشکلات ما راه حل‌های داخلی دارد.

نورصالحی گفت: با توجه به دشمنی‌هایی که علیه نظام، انقلاب و دولت ما وجود دارد، مردم باید مشکلات خود را با مسئولان در میان بگذارند و مسئولان نیز به صورت شبانه‌روزی با پشتکار بیشتر در صدد رفع مشکلات آن‌ها باشند و به گونه‌ای عمل شود که رضایت عموم مردم بیش از پیش حاصل شود.

وی با تاکید بر اینکه یوم الله ۲۲ بهمن با هیچ مطالبه و مشکلی نباید متزلزل شود، اظهار کرد: من به عنوان یک شهروند و فردی از جمعیت کشور و شهرم و از طرفی به عنوان نماینده مردم در شورای اسلامی شهر اصفهان و رئیس این شورا دعوت می‌کنم قاطبه مردم و تمام گروه‌های سنی، اجتماعی، زنان، مردان، نوجوانان، جوانان، دختران، پسران، دانش‌آموزان و دانشجویان همه دست به دست هم دهند و به صورت یکپارچه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن به عنوان جشن ملی و رویدادی که ۴۴ سال پیش افرادی در این کشور ایثار کردند و انقلاب مردمی را رقم زدند و دولت انقلابی اسلامی را روی کار آوردند، حضور چشمگیری داشته باشند.