نصب سیستم روشنایی LED در ۱۰ ایستگاه اتوبوس منطقه ۲ اصفهان
نصب سیستم روشنایی LED در ۱۰ ایستگاه اتوبوس منطقه ۲ اصفهان

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، محمدرضا طبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه در منطقه دو شهرداری اصفهان ۵۸ ایستگاه اتوبوس وجود دارد، اظهار کرد: در راستای توسعه امکانات رفاهی و استفاده شهروندان از وسایل حمل‌ونقل عمومی در شهر، عملیات نصب سیستم روشنایی LED در سطح ایستگاه‌های این منطقه آغاز شده […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

محمدرضا طبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه در منطقه دو شهرداری اصفهان ۵۸ ایستگاه اتوبوس وجود دارد، اظهار کرد: در راستای توسعه امکانات رفاهی و استفاده شهروندان از وسایل حمل‌ونقل عمومی در شهر، عملیات نصب سیستم روشنایی LED در سطح ایستگاه‌های این منطقه آغاز شده و به مرحله اجرا در آمده است.

وی افزود: طی روزهای گذشته عملیات نصب سیستم روشنایی ۱۰ ایستگاه اتوبوس در مسیر خیابان‌های امام خمینی (ره)، مدرس نجفی، شهید رضایی و کهندژ با هدف تأمین روشنایی و امنیت ایستگاه‌های اتوبوس توسط واحد حمل‌ونقل و ترافیک منطقه دو شهرداری اصفهان عملیاتی شد.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان تصریح کرد: از مزایای اجرای این طرح می‌توان به مصرف بسیار کم انرژی برق، ضد سرقت بودن و طول عمر زیاد این سیستم‌های روشنایی و رفاه و امنیت مسافران در شب‌های زمستان و تاریکی شب اشاره کرد.

طبیبی ادامه داد: با توجه به حجم تردد خودرو از خیابان امام خمینی (ره) به‌خصوص از محل پل شهیدان امینی (شاهپور جدید) به سمت پل دو طبقه امام خمینی (ره) عملیات خط‌کشی خیابان به‌منظور افزایش سطح ایمنی و نظم ترافیکی در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان کرد: طول خط‌کشی این محور به متراژ شش هزار متر و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال انجام شده است.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان اضافه کرد: با توجه به تمرکز شهرداری بر پروژه‌های محله محور، خط‌کشی خیابان‌های حکیم صفایی و طالقانی در محله بابوکان و خیابان ملت ولدان در دستور کار شهرداری قرار گرفته است و در آینده تکمیل خواهد شد.