۲۸ کیلومتر بزرگراه و آزادراه در تهران احداث می‌شود
۲۸ کیلومتر بزرگراه و آزادراه در تهران احداث می‌شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، هادی حق‌بین صبح امروز _چهارشنبه یکم آذر_ در سی‌وچهارمین نشست تخصصی معاونان فنی و عمرانی کلان‌شهرهای ایران اظهار کرد: تبادل تجربیات صرفاً تجربیات موفق نیست، در ادوار مختلف شاهد تجربیات موفق و ناموفق بوده‌ایم که این تجربیات سرمایه‌های شهروندان را حفظ می‌کند. وی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، هادی حق‌بین صبح امروز _چهارشنبه یکم آذر_ در سی‌وچهارمین نشست تخصصی معاونان فنی و عمرانی کلان‌شهرهای ایران اظهار کرد: تبادل تجربیات صرفاً تجربیات موفق نیست، در ادوار مختلف شاهد تجربیات موفق و ناموفق بوده‌ایم که این تجربیات سرمایه‌های شهروندان را حفظ می‌کند.

وی با بیان اینکه تجربیات فراتر از مرزها می‌تواند مدیریت شهر را با یک جهش مواجه کند، افزود: تهران ابعاد مختلفی از منظر جغرافیایی دارد، اختلاف تراز آن حدود ۹۰۰ متر میان شمال و جنوب شهر و جمعیت شناور روز و شب، ابعاد پیچیده‌ای را در مدیریت این شهر رقم زده است، در این راستا موضوع پروژه‌ها و اولویت اجرای آن‌ها مورد تاکید شهردار تهران در طرح‌های مستمر توسعه‌ای و غیرمستمر بوده است.

معاون فنی و عمرانی شهردار تهران ادامه داد: آسفالت تهران دچار عقب‌ماندگی خاصی بود که در همین راستا با افزایش ظرفیت تولید، بخشی از عقب‌ماندگی جبران شد. به‌طور میانگین در ادوار گذشته حدود ۷۳۰ هزار تن آسفالت در سال پخش می‌شد که طی هشت ماه گذشته از ۱۳۰۰ تن عبور کرد و برنامه‌ریزی برای پخش ۱۵۰۰ تن آسفالت هدف‌گذاری شده است تا بخشی از عقب‌ماندگی جبران شود.

حق‌بین ادامه داد: به‌منظور حفظ سرمایه شهر اجرای پروژه‌های بهسازی و مقاوم‌سازی لرزه‌ای پل‌های سواره‌روی تهران را مدنظر داریم.

وی با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی انجام شده در سال جاری هفت پروژه باید انجام می‌شد که شش پروژه هفته گذشته رونمایی شد، گفت: طبق برنامه ۲۸ کیلومتر بزرگراه و آزادراه در دست احداث است که فاز نخست یکی از پروژه‌ها ماه گذشته به طول چهار کیلومتر افتتاح شد.

معاون فنی و عمرانی شهردار تهران با بیان اینکه در بخش ابنیه شهر حدود ۳۶۰ هزار متر پروژه در دست اجرا است، افزود: نگاه تحولی رویکرد اجرای پروژه‌های جدید است و باید در متن پروژه‌ها نگاه زیباشناختی داشت.

حق‌بین تاکید کرد: پروژه‌های بزرگ به عنوان مبلمان شهری موجب زیبایی شهر می‌شود که در این راستا اجزای مختلف زیبایی شهر در تهران مورد توجه قرار گرفته است.