دیدار با خانواده شهیدان «قاسم احمدی» و «قادر سعادتیان» 
دیدار با خانواده شهیدان «قاسم احمدی» و «قادر سعادتیان» 

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۷ تبریز در آستانه برگزاری کنگره ۱۰ هزار شهید استان آذربایجان شرقی، بهمراه فرمانده حوزه خواهران شهیده تذاکری، با خانواده شهیدان «قاسم احمدی» و «قادر سعادتیان» دیدار کردند. به گزارش شهریار، اصغر آدی‌بیگ در این دیدارها به نقش مهم و حیاتی شهدا که هر قطره از خون آنها […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۷ تبریز در آستانه برگزاری کنگره ۱۰ هزار شهید استان آذربایجان شرقی، بهمراه فرمانده حوزه خواهران شهیده تذاکری، با خانواده شهیدان «قاسم احمدی» و «قادر سعادتیان» دیدار کردند.

به گزارش شهریار، اصغر آدی‌بیگ در این دیدارها به نقش مهم و حیاتی شهدا که هر قطره از خون آنها ریشه انقلاب را تنومند کرده و چراغی پر فروغ در پیشبرد انقلاب اسلامی است و خانواده شهدا را بزرگ‌ترین پشت و پناه انقلاب دانسته و بهره گیری از رهنمودها و راهنمایی های آنان را لازمه رسیدن به پیروزی و فتح قله های رفیع در تمامی مراحل زندگی دانست.

وی افزود: ایمان و ایثار خانواده معظم شهدا و ایثارگران که جان خود و فرزندان عزیز خویش را در مسیر پاسداشت آرمان‌ها و ارزش‌های والای الهی، اسلامی و انقلابی هدیه کردند در وصف نمی‌گنجد و بی‌شک ایمان و اراده راستین این شهدا ریشه در اعتقادات ناب و خالصی دارد که توسط والدین گرانقدر آنان بالندگی یافته است.

آدی بیگ ادامه داد: امیدواریم خداوند به ما توفیق دهد تا بتوانیم ادامه‌دهنده راه شهیدان باشیم.

شهید قاسم احمدی متولد سال ۱۳۴۴ بوده و در سال ۱۳۶۱  به درجه رفیع شهادت رسید و قادر سعادتیان متولد سال۱۳۵۵بوده و در سال ۱۳۸۸ در حادثه سقوط هواپیما به عنوان امنیت پرواز به درجه رفیع شهادت نائل شد.

گفتنی است، شهردار منطقه ۷ تبریز به همراه معاونان و مدیران و خانم محمدزاده فرمانده حوزه خواهران شهیده تذاکری، در دیدار هفتگی با خانواده شهدا و گرامی داشت یاد و خاطره آنها به دیدار خانواده محترم شهیدان احمدی و سعادتیان رفتند.

در پایان از خانواده های این عزیزان با اهدای تندیس یادبود کنگره و هدیه ای به رسم یادبود، تجلیل و قدردانی شد.