در مدیریت بحران دچار مشکل هستیم
در مدیریت بحران دچار مشکل هستیم

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدجعفر تشکری‌هاشمی امروز_ یکشنبه بیست‌وسوم بهمن‌ماه_ در یکصدو بیست‌ونهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: مردم در راهپیمایی چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مشارکت بسیار عالی داشتند. وی با اشاره به بارش برف در روزهای گذشته، افزود: تردد شهروندان دچار اختلال شد و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدجعفر تشکری‌هاشمی امروز_ یکشنبه بیست‌وسوم بهمن‌ماه_ در یکصدو بیست‌ونهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: مردم در راهپیمایی چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مشارکت بسیار عالی داشتند.

وی با اشاره به بارش برف در روزهای گذشته، افزود: تردد شهروندان دچار اختلال شد و این نکته را یادآوری می‌کنم، که در مدیریت بحران و کنترل ترافیک در هنگام بارش برف، به شدت دچار مشکل هستیم.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه این مشکلات تنها با قرار دادن ماشین‌های گریدر در حاشیه پارک‌ها و معابر، تشکیل ستاد و صرف هزینه‌های بالا برطرف نخواهد شد، گفت: شهر، نیازمند استفاده از ابزار و ادوات روز دنیا مانند انواع محلول‌ها و مواد ضدیخ برای جلوگیری از یخ‌زدگی معابر است.

وی در خصوص اهمیت و ضرورت ریشه‌یابی مسائل و مشکلات ترافیکی در هنگام بارش برف، تصریح کرد: بهتر بود مدیران اصلی شهر در حوزه‌های مرتبط به جای حضور در جلسه امروز شورا، در مرکز کنترل ترافیک تهران و سطح شهر حاضر می‌شدند و از نزدیک بر روند فعالیت شهرداران و سایر نیروهای مناطق و نواحی و حضور به موقع آنها در محدوده مأموریتشان و نقاطی که با گره‌های ترافیکی و مشکلات عبورومرور مواجه هستند، نظارت می‌کردند.

تشکری‌هاشمی با بیان اینکه این حضور، نباید تنها به معاونان شهردار و مدیران مرتبط و شهرداران مناطق معطوف شود، اضافه کرد: بهتر بود شهردار تهران نیز در مرکز مدیریت بحران حضور پیدا می‌کرد و شخصاً نسبت به مدیریت شهر اقدام می‌کرد، زیرا در این شرایط با ابلاغ دستورالعمل و صدور بخشنامه نمی‌توان وضعیت را هدایت و کنترل کرد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: همکاری هرچه بیشتر پلیس راهور و مدیریت شهری، هم‌سو شدن آنها از طریق تشکیل جلسات مشترک و انجام هماهنگی‌های نزدیک بین این دو نهاد خدوم، اهمیت دارد، البته لزوم اطلاع‌رسانی‌های لحظه‌ای به مردم از طریق صداوسیما و دستگاه‌های خبری برای رفع سریع‌تر معضلات ترافیکی در این وضعیت از اهمیت و ضرورت دوچندان برخوردار است.