دیدار شهردار منطقه ۱۵ با خانواده شهید مدافع سلامت؛ کامران بیات
دیدار شهردار منطقه ۱۵ با خانواده شهید مدافع سلامت؛ کامران بیات

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری ضمن دیدار با همسر و فرزند شهید مدافع سلامت،   یاد و خاطره شهیدان گرانقدر به ویژه شهدای عرصه سلامت را گرامیداشت گفت: ایران اسلامی در گذر از ویروس منحوس کرونا مدیون خدمات صادقانه کادر درمان […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری ضمن دیدار با همسر و فرزند شهید مدافع سلامت،   یاد و خاطره شهیدان گرانقدر به ویژه شهدای عرصه سلامت را گرامیداشت گفت: ایران اسلامی در گذر از ویروس منحوس کرونا مدیون خدمات صادقانه کادر درمان و نیروهای فداکار این عرصه از جمله شهید کامران بیات است که جان خود را برای سلامت جامعه اسلامی فدا کردند.

شهردار منطقه ۱۵ در ادامه افزود: تلاش شبانه روزی شهدای سلامت بر هیچ کس پوشیده نیست، آنها خود را در شرایط خطرناک کرونایی وقف خدمت به بیماران کردند تا اینکه به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

وی با تاکید براینکه خانواده شهدا حق بزرگی بر گردن مردم و مسئولان دارند، افزود: ما در قبال شهدا و خانواده های گرانقدر آنها مسئولیم و شهدا ناظر کارهای ما هستند. از همین رو خدمت رسانی در منطقه را با تکریم از خانواده شهدا و کسب فیض از این بزرگواران آغاز کرده و امیدوارم به لطف خداوند متعال و دنباله روی راه شهدا بتوانیم خدمات صادقانه به شهروندان شریف منطقه ۱۵ که مردمی انقلابی و همیشه در صحنه هستند، ارائه داده و بتوانیم رضایت شهدای بزرگوار را جلب کنیم.  

در این دیدار شهردار، معاون امور اجتماعی و فرهنگی، شهردار ناحیه ۵، مدیر روابط عمومی،  رئیس اداره ایثارگران، دبیر ستاد مدیریت بحران و فرمانده حوزه مقاومت بسیج منطقه حضور داشتند.

 شهید کامران بیات از مدافعین سلامت در دوران کرونا، در عرصه خدمت جهادی در اثر ابتلا به کرونا در فروردین ماه ۱۳۹۹ به درجه شهادت نائل شدند.  

انتهای پیام/