سایت آموزشی آتش‌نشانی قم احداث می‌شود
سایت آموزشی آتش‌نشانی قم احداث می‌شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس حلوایی زاده امروز _دوشنبه بیستم شهریورماه _ در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به لایحه انجام مناقصه اجرای سایت و محوطه تمرین آتش نشانی در قم اظهار کرد: مبلغ این لایحه ۴۷ میلیارد تومان است که در مدت ۱۲ […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس حلوایی زاده امروز _دوشنبه بیستم شهریورماه _ در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به لایحه انجام مناقصه اجرای سایت و محوطه تمرین آتش نشانی در قم اظهار کرد: مبلغ این لایحه ۴۷ میلیارد تومان است که در مدت ۱۲ ماه اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این پیمان در مدت دو سال اجرایی می‌شود، افزود: این پیمان مربوط به محوطه سازی، اجرای پیاده روها و احداث سوله آموزشی است.

معاون فنی عمرانی شهرداری قم ادامه داد: در پیمان بعدی ساختمان نیمه‌کاره، سازه سقوط از ارتفاع و سازه هلی کوپتر احداث خواهد شد.

در ادامه سیدمحمد حسین دهناد، رئیس کمیسیون عمرانی شورای اسلامی شهر قم نیز با اشاره به اینکه احداث این سایت برای آموزش آتش‌نشانان قمی پیگیری می‌شود، گفت: در بودجه ۱۴۰۲ مبلغ ۱۰ میلیارد تومان برای این مسئله پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه یک سایت آموزشی ۱۰ هکتاری در شهر تهران برای آموزش آتش‌نشانی وجود دارد، ادامه داد: تعدادی کلان‌شهر مشابه این اقدام را آغاز کردند و در فازهای بعدی عموم شهروندان نیز می‌توانند از این سایت استفاده کنند.