«یک‌شنبه‌های علوی» در مدارس کاشان اجرا می‌شود
«یک‌شنبه‌های علوی» در مدارس کاشان اجرا می‌شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، محمدعلی فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان، از اجرای ویژه برنامه «یکشنبه‌های علوی» با رویکرد شناخت فضائل و تبیین شخصیّت والای حضرت امیرالمؤمنین علی (ع) از سوی فرهنگ‌سرای مهر برای دانش‌آموزان مدارس کاشان خبر داد. وی افزود: این ویژه برنامه برای نخستین بار در قالب نمایش کوتاه، […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

محمدعلی فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان، از اجرای ویژه برنامه «یکشنبه‌های علوی» با رویکرد شناخت فضائل و تبیین شخصیّت والای حضرت امیرالمؤمنین علی (ع) از سوی فرهنگ‌سرای مهر برای دانش‌آموزان مدارس کاشان خبر داد.

وی افزود: این ویژه برنامه برای نخستین بار در قالب نمایش کوتاه، پرده‌خوانی و اجرای مسابقات جذّاب و جایزه برای دانش‌آموزان مقطع ابتدایی اجرا می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان اظهار کرد: در این ویژه برنامه که توسط حجت‌الاسلام مرتضی پورشمس و حجت‌الاسلام مرتضی زاده‌مراد اجرا می‌شود.

فرجی گفت: دانش‌آموزان مقطع ابتدایی مدارس کاشان در روزهای یکشنبه مهمان فرهنگسرای مهر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان هستند و از محتوای معارف علوی بهره‌مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ علوی، تقویت اعتقادات دینی و ارتقا اخلاق و رفتار اسلامی در دانش‌آموزان با بهره‌گیری از رفتار علوی از جمله اهداف و انگیزه‌های اجرای این طرح است، یادآور شد: مدیران و معلمان مدارس برای شرکت دانش‌آموزان در برنامه «یکشنبه‌های علوی» و رزرو اجرای این برنامه می‌توانند با شماره تلفن فرهنگ‌سرای مهر ۵۵۴۲۷۰۶۰ _ ۰۳۱ در ساعت اداری تماس بگیرند.