تامین اسکان موقت برای بیش از ۷۲۵ هزار نفر در مواقع بحران
تامین اسکان موقت برای بیش از ۷۲۵ هزار نفر در مواقع بحران

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، مدیرکل بحران شهرداری تبریز با اعلام خبر تامین اسکان موقت برای ۷۲۵ هزار و ۴۵۵ نفر در مواقع بحران، تامین نقشه تخلیه فوری شهر را ضروری دانست. به گزارش شهریار، مسعود حسن نژاد صبح امروز در یکصد و هفدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه تبریز گسل […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

مدیرکل بحران شهرداری تبریز با اعلام خبر تامین اسکان موقت برای ۷۲۵ هزار و ۴۵۵ نفر در مواقع بحران، تامین نقشه تخلیه فوری شهر را ضروری دانست.

به گزارش شهریار، مسعود حسن نژاد صبح امروز در یکصد و هفدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه تبریز گسل جوان شمالی راستگرد دارد، نماهای ساختمان، تیرهای چراغ برق، تابلوهای مسیرها و تابلوهای تبلیغاتی، وضعیت پل‌ها، بافت فرسوده و بازار را جزو موارد و محل های آسیب پذیر شهر هنگام زلزله اعلام کرد و اسکان اضطراری و موقت، تجهیزات و ساختمان های دولتی را از ضروریات در مواقع بحران نام برد.

وی تامین نقشه تخلیه فوری شهر در هنگام زلزله را لازم دانست و در عین حال از تامین اسکان موقت برای ۷۲۵ هزار و ۴۵۵ نفر توسط شهرداری تبریز خبر داد.

حسن نژاد با اشاره به اینکه پارک‌ها و اردوگاه ها در سطح مناطق دهگانه محل‌های اسکان موقت در مواقع بحران هستند، احداث ۳۷ باب سالن چندمنظوره در سطح شهر را در این راستا عنوان کرد.

وی پارک ارم به مساحت ۳۲ هکتار در اتوبان پاسداران را که به مرکز درمانی عالی نسب نزدیک بوده و دسترسی به اتوبان پاسداران دارد، جدیدترین محل اسکان موقت در مواقع بحران اعلام کرد و گفت: همچنین در پارک عباس میرزا، سالن چندمنظوره در مواقع بحران وجود دارد.

مدیرکل بحران شهرداری تبریز مسیرگشایی شهید علیپور و ۴۵ متری انقلاب از سوی شهرداری تبریز را اقدامی در راستای پیشگیری از مخاطرات در مواقع بحران قلمداد کرد.