گردهمایی کارکنان شهرداری منطقه ۱۴ تهران در شهر آفتاب/ جشن آرزوها با حضور چهره‌های شاخص مدیریت شهری برگزار می‌شود
گردهمایی کارکنان شهرداری منطقه ۱۴ تهران در شهر آفتاب/ جشن آرزوها با حضور چهره‌های شاخص مدیریت شهری برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر، امیر یزدی شهردار منطقه ۱۴ تهران در درباره برگزاری جشن آرزوهای این منطقه گفت: جشن بزرگ آرزوها از سوی شهرداری منطقه ۱۴ و با حضور مسئولان حوزه مدیریت شهری و چهره‌های شاخص هنری و فرهنگی پایتخت، در نمایشگاه شهر آفتاب برگزار می‌شود. وی با اشاره به […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر، امیر یزدی شهردار منطقه ۱۴ تهران در درباره برگزاری جشن آرزوهای این منطقه گفت: جشن بزرگ آرزوها از سوی شهرداری منطقه ۱۴ و با حضور مسئولان حوزه مدیریت شهری و چهره‌های شاخص هنری و فرهنگی پایتخت، در نمایشگاه شهر آفتاب برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این رویداد افزود: به دنبال ایجاد شور و نشاط میان کارکنان، امیدآفرینی و تکریم خانواده‌های کارکنان منطقه ۱۴ هستیم و از این‌رو، برنامه‌ریزی‌های لازم برای پذیرایی از ۳۵۰۰ نفر میهمان دعوت شده به این رویداد انجام شده است.

شهردار منطقه ۱۴ تهران با اشاره به دعوت از مدیران ارشد شهرداری تهران برای حضور در این رویداد بیان کرد: در آستانه لیلة الرغائب، فرصتی برای ایجاد همدلی و تجدید دیدار در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب فراهم شده و دو سالن بزرگ از شهر آفتاب به این رویداد اختصاص داده شده است.

انتهای پیام/