راه اندازی پاتوق‌های محلی در محلات منطقه ۲۲
راه اندازی پاتوق‌های محلی در محلات منطقه ۲۲

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲ مسعود نصرتی در این خصوص گفت: ساخت پاتوق های محلی یکی از گام‌های مدیریت شهری در تحقق محله‌گرایی و ارتقاء سطح سلامت جسمی و روحی شهروندان در محلات به حساب می آید.   وی در ادامه راه‌اندازی پاتوق‌های […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲ مسعود نصرتی در این خصوص گفت: ساخت پاتوق های محلی یکی از گام‌های مدیریت شهری در تحقق محله‌گرایی و ارتقاء سطح سلامت جسمی و روحی شهروندان در محلات به حساب می آید.  

وی در ادامه راه‌اندازی پاتوق‌های محلی را یکی از ضروریات در محلات عنوان کرد و افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و در راستای خدمت رسانی بیشتر به مردم پهنه شمالغربی شهر تهران عملیات عمرانی برای ساخت دو پاتوق محلی در محله گلستان آغاز شده و تا به امروز عملیات ساخت آنها پیشرفت ده درصدی داشته است. با راه اندازی این پروژه کمک بسزایی به رفع نقاط بی دفاع شهری و ایجاد محیط محلی برای دورهمی شهروندان خواهد شد.

نصرتی ادامه داد: تلاش بر این است تا در راستای اجرای پروژه‌های عمرانی توسعه محلی در هریک از محلات دوازده‌گانه منطقه که امکان تجمع شهروندان وجود دارد فضا و امکانی را برای تعامل و گردهمایی اجتماعی بیشتر ساکنان محله را فراهم کنیم تا با تعامل بیشتر ساکنین با یکدیگر گفت‌وگو و حل مسئله اتفاق بیافتد.  

شهردار منطقه ۲۲ عنوان کرد: در قدم اول برای ساخت دو پاتوق محلی عملیات جدول‌گذاری، اجرای کفپوش، اجرای جدول ایستاده، خاکبرداری، نصب برج نوری، نصب نیمکت، نصب سطل زباله، رنگ آمیزی محیطی و… در محله گلستان آغاز شده است و تلاش خواهد شد تا با همکاری و همیاری حوزه معاونت شهری و محیط زیست منطقه کار ساخت و راه اندازی این پاتوق‌ها در تمامی محلات سطح منطقه نیز به اجرا درآید.

انتهای پیام//