رویدادهای ارتقاء فرهنگ آپارتمان‌نشینی در منطقه۲ کلید خورد
رویدادهای ارتقاء فرهنگ آپارتمان‌نشینی در منطقه۲ کلید خورد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، مهدی صالحی با اعلام این خبر گفت: رشد جمعیت شهری در چند دهه گذشته موجب پدیده آپارتمان نشینی شد و تغییرات بنیادی و اساسی در نحوه و شکل زندگی مردم ایجاد کرد و فرهنگ آپارتمان نشینی به عنوان یکی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، مهدی صالحی با اعلام این خبر گفت: رشد جمعیت شهری در چند دهه گذشته موجب پدیده آپارتمان نشینی شد و تغییرات بنیادی و اساسی در نحوه و شکل زندگی مردم ایجاد کرد و فرهنگ آپارتمان نشینی به عنوان یکی از الزامات زندگی شهرنشینی مطرح شد.
وی افزود: در همین راستا رویداد های فرهنگ آپارتمان نشینی به عنوان یکی از فعالیت های فرهنگی و آموزشی در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است.
صالحی گفت: رویدادهای ارتقاء فرهنگ آپارتمان نشینی در محورهایی همچون  قوانین و حریم خصوصی، فرهنگ، اخلاق همسایگی و مشارکت، محیط زیست، کاهش و مدیریت پسماند، ایمنی شهری؛ رویدادهای متنوعی در محلات شهرآرا و شریف با مشارکت حداکثری شهروندان برگزارشد.
 شهردار منطقه ۲ گفت: درهمین راستا رویداد “چای همسایگی” با هدف  تقویت تعامل شهروندان همراه با اجرای مسابقه و بازی های گروهی و همچنین  ارائه خدمات مشاوره روانشناسی فردی و خانواده، کنترل دیابت  وفشار خون در  محله شهرآرا اجرا شد.
به گفته وی رویداد “️اجرای سایه همسایه مستدام” از دیگر رویداد های این طرح  است که  در سرای محله شریف برگزار  و جمعی از سالمندان با خاطره گوییِ دوران جوانی و ازدواج؛ تجارب زیسته ی خود را در اختیار جوانان وسایرین گذاشتند.

انتهای پیام