کلنگ‌زنی احداث جایگاه سوخت در باغ رضوان اصفهان
کلنگ‌زنی احداث جایگاه سوخت در باغ رضوان اصفهان

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، علی حاجیان امروز _پنج شنبه بیست‌وپنجم اسفندماه_ در آئین کلنگ‌زنی جایگاه سوخت باغ رضوان، اظهار کرد: تأمین نیازها و پاسخ به مطالبات شهروندان از رویکردهای این دوره مدیریت شهری است، بر اساس برنامه نظرسنجی که معاونت پژوهشی شهرداری اصفهان طی سالیان گذشته انجام داد، یکی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی حاجیان امروز _پنج شنبه بیست‌وپنجم اسفندماه_ در آئین کلنگ‌زنی جایگاه سوخت باغ رضوان، اظهار کرد: تأمین نیازها و پاسخ به مطالبات شهروندان از رویکردهای این دوره مدیریت شهری است، بر اساس برنامه نظرسنجی که معاونت پژوهشی شهرداری اصفهان طی سالیان گذشته انجام داد، یکی از نیازهای شهروندان و درخواست آنها احداث پمپ بنزین در آرامستان باغ رضوان بود.

وی افزود: خانواده‌ها در حالت اضطرار و زمان فوت بستگان خود با عجله به طرف آرامستان راه می‌افتادند و با مشکلاتی مانند کمبود بنزین مواجه می‌شدند.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: از دیگر مطالبات مردم از آرامستان باغ رضوان تکمیل زنجیره تشریفات شامل احداث مجموعه‌ای برای سالن پذیرایی به منظور طبخ غذا و پذیرایی از میهمانان بود.

حاجیان اضافه کرد: این مجموعه پذیرایی با همت بخش خصوصی با ظرفیت ۳۰۰ نفر در جوار قطعه هشت راه اندازی شده و در حال حاضر در خدمت به مردم است.

وی تصریح کرد: امروز شاهد آئین کلنگ‌زنی جایگاه سوخت در آرامستان باغ رضوان هستیم که می‌تواند پاسخی مثبت به مطالبات شهروندان و گامی جهت رفاه آنها باشد.

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان گفت: بر اساس برنامه‌های بالادستی آرامستان باید معین شهر در مواقع بحرانی باشد، به این معنا که اگر هر اتفاق ناگواری برای شهر افتاد، آرامستان باغ رضوان باید بتواند در زمینه تأمین نیازها خودکفا باشد و نیازهای مردم را برطرف کند.

وی افزود: امروز شاهد افتتاح یادمان شهدای گمنام در جوار قطعه ایثارگران نیز بودیم.