کلنگ‌زنی طرح باززنده‌سازی کارون هفته آینده آغاز می‌شود
کلنگ‌زنی طرح باززنده‌سازی کارون هفته آینده آغاز می‌شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، پرویز حسینی امروز _ شنبه پانزدهم مهرماه _ در رادیو شهر اهواز اظهار کرد: با تلاش‌های انجام شده، طی یک سال گذشته یک میلیون و ۱۰۰ هزار مترمربع روکش آسفالت در سطح معابر شهر اهواز انجام شد. وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون، یک […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرویز حسینی امروز _ شنبه پانزدهم مهرماه _ در رادیو شهر اهواز اظهار کرد: با تلاش‌های انجام شده، طی یک سال گذشته یک میلیون و ۱۰۰ هزار مترمربع روکش آسفالت در سطح معابر شهر اهواز انجام شد.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون، یک میلیون و ۲۰۰ هزار مترمربع عملیات روکش آسفالت انجام شده و برنامه‌ریزی مدیریت شهری این است که تا پایان سال سه میلیون مترمربع و حتی ۵.۳ میلیون مترمربع عملیات آسفالت انجام شود.

معاون فنی و عمرانی با اشاره به آخرین وضعیت پل‌ها و تقاطع‌ها، تصریح کرد: سال جاری احداث یک تقاطع جدید و تکمیل تقاطع غیرهمسطح شهید کجباف در دستور کار شهرداری قرار دارد، قطعه ال ۴۰۰ تقاطع شهید کجباف در حال تکمیل و نصب قطعات سگمنت است.

حسینی اضافه کرد: در این محور پیشرفت‌های خوبی داشتیم و امیدواریم تا پایان آذرماه بتوانیم اصل محور را به پایان برسانیم و از آن بهره‌برداری کنیم.

وی با اشاره به طرح باززنده‌سازی ساحل کارون، گفت: در حال حاضر ۱۰۵ هکتار ساحل رودخانه در سطح شرق و غرب در دست طراحی و اجرا است و هفته آینده کلنگ‌زنی ۱۵ هکتار در غرب رودخانه، حد فاصل نخلستان تا پل پنجم انجام خواهد شد.