صدور و نصب بنر اخطاریه مقابل ملک‌های مخروبه سطح منطقه ۸
صدور و نصب بنر اخطاریه مقابل ملک‌های مخروبه سطح منطقه ۸

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۸ از صدور و نصب بنر اخطاریه در مقابل ملک های مخروبه سطح حوزه در راستای دیوارکشی و ساماندهی این ملکها خبر داد. به گزارش شهریار، حسین منیری فر ضمن اعلام خبر فوق افزود: عدم وجود دیوارکشی در برخی املاک مخروبه سطح حوزه، موجب بد منظری شهری […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۸ از صدور و نصب بنر اخطاریه در مقابل ملک های مخروبه سطح حوزه در راستای دیوارکشی و ساماندهی این ملکها خبر داد.

به گزارش شهریار، حسین منیری فر ضمن اعلام خبر فوق افزود: عدم وجود دیوارکشی در برخی املاک مخروبه سطح حوزه، موجب بد منظری شهری منطقه ۸ شده و گاهی خانه های مخروبه مذکور به محل تجمع معتادان تبدیل شده است که نیازمند دیوارکشی و ساماندهی است.

وی افزود: در راستای اجبار مالکین املاک مخروبه به دیوارکشی، عوامل خدمات شهری شهرداری منطقه ۸ اقدام به صدور اخطاریه و نصب بنرهای اخطاریه در مقابل املاک مخروبه سطح حوزه نمودند تا مالکین اقدام به حصارکشی و ساماندهی ساختمان هایشان کنند.

منیری فر خاطنشان کرد: در صورت بی توجهی مالکین ظرف مدت مقرره، شهرداری منطقه ۸ راسا اقدام به حصارکشی و دیوارکشی املاک خواهد نمود و هزینه دیوارکشی از مالکین اخذ خواهد شد.