پیش‌بینی ۳۴۰ میلیارد تومان بودجه برای سال آینده منطقه ۱۰ تبریز
پیش‌بینی ۳۴۰ میلیارد تومان بودجه برای سال آینده منطقه ۱۰ تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۱۰ تبریز از پیش بینی ۳۴۰ میلیارد بودجه برای سال ۱۴۰۲ این منطقه خبر داد و گفت: ۱۷۸ میلیارد از این میزان به بودجه عمرانی اختصاص دارد. به گزارش شهریار، موسی زارعی صبح امروز در یکصد و هجدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز که با موضوع بررسی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۱۰ تبریز از پیش بینی ۳۴۰ میلیارد بودجه برای سال ۱۴۰۲ این منطقه خبر داد و گفت: ۱۷۸ میلیارد از این میزان به بودجه عمرانی اختصاص دارد.

به گزارش شهریار، موسی زارعی صبح امروز در یکصد و هجدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز که با موضوع بررسی برنامه و بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری تبریز برگزار شد، اظهار کرد: بودجه منطقه ۱۰ در سال جاری، ۱۴۰ میلیارد بود که سال آینده به ۳۴۰ میلیارد افزایش یافته است.

به گفته زارعی، برای ناحیه یک شهرداری منطقه ۱۰ مبلغ ۱۵ میلیارد تومان اعتبار، برای ناحیه دو  نیز ۱۱ میلیارد و ناحیه ۳ نیز ۱۳ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: قطعه زمینی به مساحت دو هزارو ۶۳۰ متر در مقابل بیمارستان عالی نسب وجود دارد که با پیگیری مداوم این هفته تحویل می‌گیریم.

زارعی با اشاره به عملکرد این منطقه در سال جاری تصریح کرد: آسفالت ۱۲ هزار تنی منطقه را به ۱۴ هزار تن افزایش داده ایم و همچنین در طرح استقبال از بهار نیز ۲ میلیارد تومان برای آسفالت پیش‌بینی کرده ایم.

شهردار منطقه ۱۰ تبریز در خصوص پروژه اسدگلی افزود: در پروژه مسکونی اسدگلی، برای ۳۲ واحد ۱۲ میلیارد هزینه کرده‌ایم و دو بلوک را از طریق شرکت خانه‌سازی ابلاغ کردیم که اجرایی شود. بحث تملک این محل از طریق مرکز حل می‌شود و بعد از عید وارد بحث احداث خواهیم شد.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص درآمد نقدی ۸۰ درصد و درآمد غیرنقدی ۲۷ درصد تحقق بودجه داشته ایم و در مجموع ۱۰۷ درصد تحقق درآمد منطقه یک در سال جاری است.

زارعی با اشاره به پیش بینی بودجه و برنامه های این منطقه برای سال آینده تصریح کرد: ساماندهی و مناسب سازی معابر در بافت حاشیه نشین شامل پله گذاری و کفسازی سه میلیارد تومان، احداث قرارگاه مسکن اسدگلی ۱۵ میلیارد تومان، احداث پارک بازی مسقف کودکان ۶ میلیارد، مناسب سازی و فضاسازی شهری برای معلولان یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون و… از جمله این برنامه ها خواهد بود.

شهردار منطقه ۱۰ تبریز در خصوص توسعه فضای سبز منطقه طی سال آتی گفت: احداث پارک محله‌ای در خلیل آباد که نیاز به تملک دارد به مساحت ۵۰۰ متر، احداث و توسعه فصای سبز با یک میلیارد و دویست میلیون تومان،  طرح توسعه پارک قائم مقام، توسعه مدیریت شبکه آب خام با ۲ میلیارد تومان از سه راه تا ملل متحد از دیگر این اقدامات است.

به گفته وی، بازارچه میوه و تره بار با چهار میلیارد تومان اعتبار میدان انقلاب به مساحت ۱۵۰۰ متر و بازارچه دیگری در منبع احداث خواهد شد.

زارعی ادامه داد: در خصوص مسیرگشایی حیدر تکیه‌سی پنج میلیارد، صفر بقال ۱۳ میلیارد و شهید جودی ۱۳ میلیارد پیش بینی شده است.

شهردار منطقه ۱۰ با اشاره به آسفالت ریزی در سطح منطقه یادآور شد: زیرسازی و اجرای آسفالت اساسی با ۲۰ میلیارد تومان و لکه گیری در نواحی ۱۵ میلیارد، هر ناحیه ۵ میلیارد تومان تخصیص خواهد یافت.

به گفته زارعی، ۱۱ میلیارد برای اجرای برنامه‌ای فرهنگی،  ۳ میلیارد تومان جهت اجرای برنامه های ورزشی و همچنین یک میلیارد تومان برای کمک به تعمیر زیرساخت‌های مساجد سطح منطقه پیش بینی شده است.