تقاطع غیرهمسطح پل رسالت-دیزل آباد در حال تکمیل است
تقاطع غیرهمسطح پل رسالت-دیزل آباد در حال تکمیل است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۵ تبریز از اتمام کامل بتن ریزی تقاطع غیرهمسطح پل رسالت-دیزل آباد خبر داد و گفت: مهمترین موضوع در خصوص این پروژه تکمیل بتن عرشه پل بود که به پایان رسیده است. سیاوش فتح اللهی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار شهریار اظهار کرد: بخشی از قرنیزها […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۵ تبریز از اتمام کامل بتن ریزی تقاطع غیرهمسطح پل رسالت-دیزل آباد خبر داد و گفت: مهمترین موضوع در خصوص این پروژه تکمیل بتن عرشه پل بود که به پایان رسیده است.

سیاوش فتح اللهی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار شهریار اظهار کرد: بخشی از قرنیزها در حال نهایی شدن است و عملیات اجرایی این پروژه با وجود برودت هوا در حال تکمیل است.

وی افزود: بخش عمده ای از آسفالت ریزی پل رسالت-دیزل آباد نیز انجام یافته و به علت برودت هوا ادامه این عملیات طی روزهای آتی تداوم می یابد.

فتح اللهی با بیان اینکه موارد جزئی مثل نصب چراغ ها و قرنیزها طی روزهای آینده به اتمام می رسد، گفت: عوامل شهرداری منطقه ۵ و پیمانکار مربوطه به صورت شبانه روزی در تلاش هستند تا این پروژه به مرحله بهره برداری برسد.

پروژه تقاطع غیرهمسطح رسالت در تقاطع جاده سنتو – رسالت به طول ۴۲۰ متر و عرض ۱۲ متر و مساحت پنج هزار متر مربع در حال ساخت است.

تقاطع غیرهمسطح رسالت-دیزل آباد ۲۹ بهمن امسال افتتاح می‌شود.