لزوم نظارت و پشتیبانی همه‌جانبه منطقه بر نحوه توزیع قبوض عوارض پایدار 
 لزوم نظارت و پشتیبانی همه‌جانبه منطقه بر نحوه توزیع قبوض عوارض پایدار 

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۸؛شهردار منطقه ۸ در نشست توجیهی برنامه‌ریزی و بررسی سازوکار نحوه تجمیع و توزیع بیش از ۱۵۰ هزار قبض عوارض پایدار شهروندان، بر نظارت دقیق و پشتیبانی همه‌جانبه مدیریت شهری منطقه تأکید کرد. “فاطمه تنهایی” شهردار منطقه در این نشست […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۸؛شهردار منطقه ۸ در نشست توجیهی برنامه‌ریزی و بررسی سازوکار نحوه تجمیع و توزیع بیش از ۱۵۰ هزار قبض عوارض پایدار شهروندان، بر نظارت دقیق و پشتیبانی همه‌جانبه مدیریت شهری منطقه تأکید کرد.

“فاطمه تنهایی” شهردار منطقه در این نشست با اشاره به آغاز فرآیند توزیع این قبوض با استفاده از ظرفیت نواحی ۳گانه اظهار کرد:  بر اساس پیشبرد اهداف مدیریت شهری و جلب مشارکت‌های شهروندی امسال نیز با نظارت دقیق حوزه مالی و درآمدی منطقه روند توزیع  بیش از ۱۵۰ هزار قبض عوارض نوسازی، کسب و پیشه، خدمات مدیریت پسماند در دستور کار منطقه قرار دارد.

شهردار منطقه اهرم نظارت بر چگونگی توزیع قبوض را مهم دانست و بر توجیه روند کار تعداد ۳۰ نفر نیروهای اجرایی این طرح بر اساس بلوک‌های تقسیم‌بندی شده و نقشه‌ی املاک مسکونی سطح منطقه تأکید کرد.

تنهایی در ادامه سخنان خود در خصوص فراهم کردن اقلام پشتیبانی مورد نیاز این افراد در جهت بالا بردن کیفیت کار آنان و بازدهی بهتر برای منطقه دستورات لازم را صادر کرد

براساس گزارش اداره درآمد منطقه با آغاز این طرح به طور میانگین روزانه ۱۵هزار قبوض عوارض پایدار در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت و شهروندان با پرداخت به موقع این عوارض مشمول بخشودگی جرائم مسکونی و غیر مسکونی نیز خواهند شد.

انتهای پیام/