پیشرفت ۷۰ درصدی سنگفرش صحن جنوبی مقبره الشعرا
پیشرفت ۷۰ درصدی سنگفرش صحن جنوبی مقبره الشعرا

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، عضو شورای شهر تبریز از پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی سنگفرش و کفسازی معابر صحن جنوبی مجموعه تاریخی و فرهنگی مقبره الشعرا خبر داد. به گزارش شهریار، در این بازدید غلامرضا احمدی در سخنانی اقدامات عمرانی شهرداری منطقه ۱۰ در مجموعه فرهنگی تاریخی مقبره الشعرا را ارزشمند و قابل تقدیر دانست […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

عضو شورای شهر تبریز از پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی سنگفرش و کفسازی معابر صحن جنوبی مجموعه تاریخی و فرهنگی مقبره الشعرا خبر داد.

به گزارش شهریار، در این بازدید غلامرضا احمدی در سخنانی اقدامات عمرانی شهرداری منطقه ۱۰ در مجموعه فرهنگی تاریخی مقبره الشعرا را ارزشمند و قابل تقدیر دانست و افزود:  از سوی حوزه عمران این منطقه سنگفرش صحن جنوبی مرکزی مقبره الشعرا، ضلع شرقی، غربی و جنوبی پیرامون موزه احد حسینی  با ۵ هزار متر مربع مساحت و ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی با استفاده از سنگ حکمی اسپراخون و همچنین ترکیبی از سنگ قرمز آذرشهر  و سنگ کوبیک در حال اجرا است.

وی بر ضرورت تسریع روند اجرای پروژه مذکور جهت استفاده مطلوب از فضاهای شهری توسط شهروندان، با توجه به محدودیت فصل کاری تاکید کرد.

موسی زارعی نیز در ادامه با اشاره به دیگر اقدامات انجام یافته در این محدوده از مقبره الشعرا تصریح کرد: آبنمای موزیکال مجموعه فرهنگی و تاریخی مقبره‌الشعرا در ۳ فاز اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: فاز اول این پروژه در ۲۰۰ مترمربع با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی و با اعتبار یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در حال تکمیل است و فاز دوم بزودی اجرایی  و فاز سوم نیز در حال نصب تاسیسات برقی و مکانیکی است که پس از طی برگزاری مناقصه عمومی وارد فاز اجرایی خواهد شد.

شهردار منطقه ۱۰ یادآور شد: مجموعه معاونت فنی و عمرانی منطقه بسیج شده تا با تلاش و فعالیت شبانه‌روزی خود بتواند پروژه‌ها را به پایان رسانده و برای بهره‌برداری شهروندان آماده کند.