اعتبار ۶۰ میلیارد ریالی برای اجرای روکش آسفالت معابر شهرک ولی‌عصر(عج)
اعتبار ۶۰ میلیارد ریالی برای اجرای روکش آسفالت معابر شهرک ولی‌عصر(عج)

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به دستور شهردار اصفهان در خصوص رفع چهره محرومیت از محلات کم‌برخوردار اظهار کرد: در این راستا اعتبار ویژه‌ای برای ترمیم و روکش آسفالت معابر فرعی شهرک ولی‌عصر (عج) در منطقه هفت شهرداری این کلان‌شهر در نظر گرفته شده است. […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به دستور شهردار اصفهان در خصوص رفع چهره محرومیت از محلات کم‌برخوردار اظهار کرد: در این راستا اعتبار ویژه‌ای برای ترمیم و روکش آسفالت معابر فرعی شهرک ولی‌عصر (عج) در منطقه هفت شهرداری این کلان‌شهر در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه شهرک ولی‌عصر (عج) به عنوان محله هدف منطقه هفت اصفهان در بودجه سال آینده به‌صورت ویژه در نظر گرفته شده است، افزود: آسفالت معابر این محله نخستین گام برای پاسخ مطلوب به درخواست چندین ساله شهروندان آن خواهد بود.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان تصریح کرد: طی مدت چهار ماه آینده، حدود ۳۰ هزار متر مربع عملیات روکش و زیرسازی در این شهرک اجرا خواهد شد که معادل نیمی از معابر فرعی و کوچه‌های این محله است و تا چهار ماه آینده تحت پوشش قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به درخواست‌های شهروندان در خصوص لکه‌گیری آسفالت معابر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: با هدف جلب رضایت شهروندان و با توجه به وسعت منطقه، چندین تیم برای اجرای لکه‌گیری در سطح این منطقه، مشغول به فعالیت هستند و تاکنون هشت هزار متر مربع از موارد ذکر شده با هزینه‌ای بالغ بر ۳۱ میلیارد ریال پوشش داده شده است.

سلطان‌آقایی خاطرنشان کرد: نهضت آسفالت منطقه هفت شهرداری اصفهان به صورت ویژه و با سرعت در حال پیگیری است و برای تحقق آن، ردیف اعتباری ۳۵۰ میلیارد ریالی تخصیص داده شده است.