جلسه هم اندیشی قهرمانان و نخبگان ورزشی ساکن منطقه ۵ با رییس کمیته ورزش شورای شهر تهران
جلسه هم اندیشی قهرمانان و نخبگان ورزشی ساکن منطقه ۵ با رییس کمیته ورزش شورای شهر تهران

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، در ابتدای جلسه، احسان شریفی  شهردار منطقه ۵ ضمن خوش آمد گویی به مهمانان، به اهمیت توجه به توسعه زیر ساخت های ورزشی در منطقه پرداخت و جلالی رییس اداره ورزش منطقه گزارشی از روند مسابقات ورزش شهر […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، در ابتدای جلسه، احسان شریفی  شهردار منطقه ۵ ضمن خوش آمد گویی به مهمانان، به اهمیت توجه به توسعه زیر ساخت های ورزشی در منطقه پرداخت و جلالی رییس اداره ورزش منطقه گزارشی از روند مسابقات ورزش شهر در این منطقه، روند بازسازی مجموعه ورزشی شهیدان رضایی و اقدامات اداره ورزش منطقه ۵ ارائه کرد و چالش های موجود و فرصتهای ورزشی در محلات به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

 پیش از نشست خانم شمس احسان عضو شورای اسلامی شهر تهران با حضور مدیران شهری این منطقه از مجموعه ورزشی در حال بازسازی شهیدان رضایی واقع در محله ارم و مسابقات قهرمان شهر در مجموعه ورزشی شهید شفیع پور بازدید کردند.

 در طی بازدید، قهرمانان ورزشی ساکن در منطقه از جمله قهرمانان تکواندو، فوتبال و… مشکلات و چالشهای موجود را بازگو کردند. مشکلات ساختار مدیران ورزش مناطق، بهبود شرایط ورزش کارکنان، افزایش ساعات سانسهای ورزش بانوان، کمبود سالنهای ورزشی بانوان، نبود زیرساخت های لازم در سرای محلات، استاندارد نبودن برخی زمین های ورزشی، شیوه مدیریت زمین ها، ایمن سازی زمین های ورزشی، ساخت مجموعه های ورزشی مختص جانبازان و معلولین و… از جمله مواردی بود که مورد تاکید قهرمانان و ورزشکاران منطقه قرارگرفت و از سوی آنها مطرح شد.

شمس احسان عضو شورای اسلامی شهر از تلاش شورای اسلامی شهر تهران برای توسعه ورزش همگانی و استفاده از ظرفیت نخبگان ورزشی در اداره اماکن ورزشی گفت و افزود: ۱۵ قهرمان جهان در سطح مناطق ۲۲ گانه داریم که باید به معیشت آنها و ایجاد شغل پایدار رسیدگی کرد. توسعه روابط هیات های استانی با مدیران ورزشی، ایجاد کلینیک های ورزشی در اماکن تحت نظر نیز باید در دستور کار قرار بگیرد.

شمس احسان افزود: مشخص شدن مالکیت زمین ها برای احداث زمین ورزشی طی یک ماه، بررسی ایمنی زمین ها برای ورزشکاران و ورزش صبحگاهی، معرفی علاقه مندان به ورزش در مراکز یاورشهر، رایگان شدن اماکن ورزشی برای قهرمانان، تجهیز و نوسازی مجموعه خادم، امکان سازی و ایجاد رشته دارت در مجموعه های ورزشی، ایجاد آکادمی بسکتبال و والیبال و ترویج ورزش صبحگاهی در سوله های بحران با توجه به فصل سرما از مصوبات این جلسه بود.

 در ادامه اوجاقی رییس سازمان ورزش شهرداری تهران نیز از ایجاد دهکده های ورزشی در تمامی سطوح و مناسب برای افراد توان یاب خبر داد و افزود: کمک به ورزش قهرمانی و توسعه ورزش همگانی از اولویت های سازمان ورزش است ضمن اینکه برای بالا بردن سلامت جسم و روح و هویت بخشی به محلات در مسابقات ورزشی تلاش می کنیم.

در خاتمه از ورزشکاران برتر منطقه به رسم یادبود با اهدای هدایایی تقدیر شد.

انتهای پیام/