برگزاری جلسه نظارت ستادی و ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۲ معاونت حمل ونقل و ترافیک منطقه ۱۵
برگزاری جلسه نظارت ستادی و ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۲ معاونت حمل ونقل و ترافیک منطقه ۱۵

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، جلسه نظارت ستادی و ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۲ معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۵ با حضور صادق جهانی معاون مدیر کل حمل و نقل عمومی و امور مناطق معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، جلسه نظارت ستادی و ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۲ معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۵ با حضور صادق جهانی معاون مدیر کل حمل و نقل عمومی و امور مناطق معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران و علیرضا اسکندری معاون حمل و نقل ترافیک منطقه و مدیران و همکاران دو حوزه با هدف بررسی میزان پیشرفت و کیفیت تمامی پروژه های احداثی و نگهداشت ترافیک منطقه ۱۵ در محل ساختمان ستادی  شهرداری منطقه ۱۵ برگزار شد.  

علیرضا اسکندری ضمن تشکر از  تعاملات خوب اداره کل حمل و نقل عمومی و امور مناطق و حمایت های مدیریت این حوزه، بر ارتقای و بهبود وضعیت حمل و نقل عمومی منطقه تاکید کرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۵، در ادامه گزارشی در خصوص اقدامات منطقه نظیر روند اجرای پروژه پل موتور رو، پایانه خاورشهر، پایانه ثامن(ع)، تدایبر و تمهیدات اتخاذ شده به منظور روان سازی ترافیک محدوده سرای ایرانی و… ارائه داد.

صادق جهانی معاون اداره کل حمل و نقل عمومی و امور مناطق معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز ضمن سخن گفتن در خصوص وضعیت حمل و نقل عمومی منطقه افزود: در جلسات نظارت ستادی، ضمن آگاهی از مسائل و مشکلات مناطق، نقاط قوت و ضعف شناسایی می شود و تلاش می کنیم که مشکلات پیش رو حل شود.  

همچنین پیش از این جلسه جمعی از مدیران حوزه حمل و نقل عمومی شهرداری تهران به اتفاق معاون حمل و نقل ترافیک منطقه ۱۵، از تمامی  پروژه های  احداثی و نگهداشت ترافیک منطقه ۱۵ بازدید کردند.

انتهای پیام/