پروژه فرامنطقه‌ای مسیرگشایی ۳۵ متری مفتح به کوثر شرقی در مرحله تملک
پروژه فرامنطقه‌ای مسیرگشایی ۳۵ متری مفتح به کوثر شرقی در مرحله تملک

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۲ تبریز گفت: پروژه فرامنطقه‌ای مسیرگشایی ۳۵ متری مفتح به کوثر شرقی در مرحله قیمت گذاری املاک و پرداخت غرامت است. به گزارش شهریار، موسی علی‌پور زنوزی با اعلام این خبر گفت: شهرداری منطقه ۲ برای تردد بدون ترافیک وسایل نقلیه شهری و روان سازی عبور و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۲ تبریز گفت: پروژه فرامنطقه‌ای مسیرگشایی ۳۵ متری مفتح به کوثر شرقی در مرحله قیمت گذاری املاک و پرداخت غرامت است.

به گزارش شهریار، موسی علی‌پور زنوزی با اعلام این خبر گفت: شهرداری منطقه ۲ برای تردد بدون ترافیک وسایل نقلیه شهری و روان سازی عبور و مرور شهروندان از مرکزی ترین مسیر شهر، درحال تملک پروژه فرامنطقه ای مسیرگشایی ۳۵ متری مفتح (انقلاب) به کوثر شرقی است.

وی افزود: پنج ملک از ۶۴ ملک تجاری و مسکونی واقع در مسیر توسط تلاشگران اداره املاک و مستغلات شهرداری منطقه ۲ توافق و پرداخت غرامت شده و ۳۵ ملک هم توسط هیئت ارزیابی در مرحله قیمت گذاری است.

علی‌پور، در تشریح این پروژه فرامنطقه ای که در حوزه شهرداری منطقه ۱۰ واقع شده تصریح کرد: اعتبار اولیه مسیرگشایی ۳۵ متری مفتح (انقلاب) به کوثر شرقی به طول ۲۵۵ متر، در فاز اول تملک ۶۰۰ میلیاردریال است که اجرای این مسیرگشائی موجب تردد بدون ترافیک از مسیرهای همجوار از جمله ۱۸ متری آزادگان و سعیدآباد را فراهم خواهد کرد.

علی‌پور، درباره فعالیت های عمرانی آتی مسیرگشایی این پروژه توضیح داد: به محض اتمام مرحله آزادسازی املاک واقع در مسیر، شاهد عملیات عمرانی از جمله اجرای آسفالت ریزی، احداث پیاده رو برای تردد بدون حادثه شهروندان و جدول گذاری برای ایجاد آب‌رو جهت هدایت آب های سطحی خواهیم بود.

به گفته شهردار منطقه ۲ تبریز، با استقرار کانکس در پارک آزادگان، تملک ۶۴ ملک تجاری و مسکونی واقع در مسیرگشایی ۳۵ متری مفتح به کوثر شرقی به اجرا درآمده و همچنان ادامه دارد.