نصب ۱۰۰ مخزن زباله ۷۷۰ لیتری در شهر گچساران
نصب ۱۰۰ مخزن زباله ۷۷۰ لیتری در شهر گچساران

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، رضا قشقایی امروز _دوشنبه چهارم دی_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در نقاط مختلف گچساران افزون بر ۱۵۰ عدد مخزن زباله وجود دارد، اظهار کرد: ۱۰۰ عدد مخزن زباله ۷۷۰ لیتری دیگر در نقاط مختلف شهر گچساران با همکاری معاونت […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، رضا قشقایی امروز _دوشنبه چهارم دی_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در نقاط مختلف گچساران افزون بر ۱۵۰ عدد مخزن زباله وجود دارد، اظهار کرد: ۱۰۰ عدد مخزن زباله ۷۷۰ لیتری دیگر در نقاط مختلف شهر گچساران با همکاری معاونت خدمات شهری شهرداری به زودی اضافه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مخزن‌های زباله در معابر مختلف نصب می‌شوند، افزود: برای خرید این تعداد مخزن زباله ۸ میلیارد ریال هزینه شده است.

شهردار شهر گچساران خاطرنشان کرد: این اقدام در راستای ارتقا سطح بهداشت و نظافت شهر گچساران انجام می‌شود و هدف از این کار نظافت و پاکیزگی محیط شهر و تأمین رفاه حال همشهریان است.

قشقایی تصریح کرد: هر ماه سه هزار و ۱۰۰ تن زباله توسط ۱۷ دستگاه کامیون از سطح شهر و محلات گچساران توسط شهرداری جمع‌آوری می‌شود.

وی گفت: مردم در قبال شهر مسئولیت دارند، از شهروندان درخواست می‌شود تا در نظافت و پاکیزگی شهر همکاری کنند و همانگونه که به نظافت منزل و محیط کار خود اهمیت می‌دهند به تمیزی شهر نیز توجه بیشتری کنند.