تشریح ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرداری منطقه ۹
تشریح ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرداری منطقه ۹

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۹ تبریز گفت: برنامه های هفته دفاع مقدس با رویکرد فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می شود. به گزارش شهریار، محمد حسین‌زاده با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس و برنامه های متنوع این منطقه برای گرامیداشت این ایام اظهار کرد: گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۹ تبریز گفت: برنامه های هفته دفاع مقدس با رویکرد فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می شود.

به گزارش شهریار، محمد حسین‌زاده با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس و برنامه های متنوع این منطقه برای گرامیداشت این ایام اظهار کرد: گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا و ایثارگران جزو برنامه هایی است که بنا داریم امسال پرشورتر از سالهای قبل در این منطقه اجرا شود.

شهردار منطقه آرامش و آسایش امروز جامعه را مدیون شهدا و ایثارگرانی دانست که با اخلاص در عمل، خود را وقف آرمانهای والای نظام و انقلاب کرده و ما را تا آخرین نفس مدیون رشادت ها و ایثار خود کردند.

حسین‌زاده ادامه داد: هرچند جبهه استکبار جهانی با شبیخون فرهنگی در پی سست کردن این ارزش‌های دینی و اعتقادی است اما با مدد همین شهدا این انقلاب تا موعد ظهور پابرجا بوده و زمینه ظهور مهدی موعود(عج) را فراهم خواهد ساخت.

وی در تشریح برنامه‌های این هفته تصریح کرد: دیدار با خانواده های معظم شهدا، برگزاری نشست معرفتی با حضور پیشکسوتان دفاع مقدس، رونمایی از تابلوی تمثال سرداران شهید، همایش پیاده روی برای همکاران و حضور کنار قبور مطهر شهدای گمنام پارک شمیم پایداری و گلباران آن، برگزاری مسابقه کتبی برای همکاران از عملیات های لشکر عاشورا و اهدای جوایز نفیس، برگزاری اردوی فرهنگی، سیاحتی، برگزاری نمایشگاه عکس دفاع مقدس و … از اهم برنامه هایی است که در این هفته با همت پایگاه مقاومت قمر بنی هاشم(ع) و مدیریت فرهنگی_اجتماعی منطقه برگزار خواهد شد.