پیاده‌راه رجایی شهر تلفیق هنر، معماری و زیست شهری است
پیاده‌راه رجایی شهر تلفیق هنر، معماری و زیست شهری است
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با اشاره به زیبا سازی، استقرار مبلمان شهری و احداث فضای سبز در پروژه پیاده راه رجایی شهر گفت: بخش قابل توجهی از مبلمان در این پروژه نصب شده و کاشت فضای سبز در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر، پیمان بضاعتی با اشاره به استقرار مبلمان شهری و احداث فضای سبز در پروژه پیاده راه رجایی شهر (آزادی)، گفت: مدیریت شهری کرج با پیاده روسازی های متعدد و استقرار مبلمان شهری و افزایش فضای سبز، گام بلندی در راستای حرکت به سمت شهر انسان محور برداشته است.

وی گفت: در هفته اخیر در پروژه عملیات اجرایی احداث پیاده راه آزادی بخشی قابل توجهی از مبلمان جانمایی و نصب شده و کاشت فضای سبز آن نیز همزمان در حال انجام است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج توضیح داد: خیابان آزادی رجایی شهر از جمله فضاهای قدیمی شهر کرج بوده و در طراحی و مناسب سازی آن تلاش شده تا حافظه تاریخی و حیات این خیابان را بازنده سازی کنیم.

بضاعتی پور اضافه کرد: متاسفانه بازسازی اماکن و معابر در اغلب شهرها بدون توجه به تاریخ، هویت و مباحثی است که در پشت یک فضا وجود دارد بنابراین خوانا سازی می تواند گام مهمی در راستای توجه به این امر باشد.

وی همچنین توضیح داد: با تلاش بی وقفه سعی داریم تا این پروژه در کوتاه ترین زمان ممکن به سرانجام برسد تا شهروندان شاهد ایجاد یک فضای جدید و متفاوت نسبت به قبل در این محدوده باشند.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج ادامه داد: امروزه شهرها علاوه بر داشتن جاذبه‌های طبیعی با ایجاد بسترهای جدیدی در خلق زیبایی مبلمان و اِلمان‌ها می توانند برند سازی کنند و زمینه ساز ورود بیش از پیش گردشگران شوند.

بضاعتی پور با بیان اینکه اقدامات سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری بیشتر از سازمان های دیگر در معرض دید عموم قرار دارد، گفت: تمامی این اقدامات برای شهروندان ملموس است و آنها هر روز در شهر با این اقدامات زندگی می کنند.

وی با بیان اینکه در پیاده راه رجایی شهر هنر و معماری در کنار زیست شهری در یکی از پر تردد ترین مناطق  تلفیق می شوند، افزود: طرح زیباسازی و مناسب سازی پیاده راه آزادی در همین مدت زمان کوتاه اجرایی آن، با بازخورد مثبت و مطلوب شهروندان مواجه شده و امیدوارم با همراهی شهروندان و اعتماد آنها به فعالیت‌های مدیریت شهری بتوانیم خدمات بهتری به آنها ارائه دهیم./

منبع: پایگاه خبری کرج امروز