تخریب دال‌های بتنی فرسوده/ کانال «ایلی‌سو» به طول ۵۰۰ متر ساماندهی می شود
تخریب دال‌های بتنی فرسوده/ کانال «ایلی‌سو» به طول ۵۰۰ متر ساماندهی می شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۳ تبریز خبر از اتمام عملیات تخریب دال‌های بتنی فرسوده کانال سرپوشیده «ایلی‌سو» به طول ۵۰۰ متر در خیابان آزادی از میدان ابوریحان تا مقابل ساختمان‌های سنگی داد و گفت: در روزهای آتی نیز عملیات نخاله و لجن‌برداری آغاز خواهد شد. به گزارش […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۳ تبریز خبر از اتمام عملیات تخریب دال‌های بتنی فرسوده کانال سرپوشیده «ایلی‌سو» به طول ۵۰۰ متر در خیابان آزادی از میدان ابوریحان تا مقابل ساختمان‌های سنگی داد و گفت: در روزهای آتی نیز عملیات نخاله و لجن‌برداری آغاز خواهد شد.

به گزارش شهریار، محمودرضا بنایی گفت: بعد از بازسازی و نوسازی کانال سرپوشیده هدایت آب های سطحی «ایلی‌سو» از  میدان ابوریحان تا میدان حکیم نظامی به طول ۶۸۰ متر، عملیات تخریب دال‌های بتنی فرسوده این کانال، از میدان ابوریحان تا مقابل ساختمان‌های سنگی به طول ۵۰۰ متر آغاز شده بود که در روزهای گذشته به اتمام رسید.

معاون فنی و عمرانی منطقه افزود: عملیات نخاله و لجن‌برداری حد فاصل میدان ابوریحان و مقابل ساختمان‌های سنگی کانال ایلی سو در روزهای آینده آغاز خواهد شد و بعد از آن عملیات بازسازی کف و دیواره‌های کانال اجرا شده و با دال‌های جدید نصب خواهد شد.