پرواز پیام‌آوران مظلومیت غزه بر فراز مقبره‌الشعرا
پرواز پیام‌آوران مظلومیت غزه بر فراز مقبره‌الشعرا

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، همزمان با تجمع مردم تبریز در حمایت از مردم مظلوم غزه، صدها کبوتر سپید با نامه هایی به مردم جهان بر فراز مقبره الشعرا به پرواز در آمدند. به گزارش شهریار، کبوترهای سفید با نوشته هایی خطاب به تمامی کشورهای جهان، با نوارهای آبی و سفید پیام مظلومیت و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

همزمان با تجمع مردم تبریز در حمایت از مردم مظلوم غزه، صدها کبوتر سپید با نامه هایی به مردم جهان بر فراز مقبره الشعرا به پرواز در آمدند.

به گزارش شهریار، کبوترهای سفید با نوشته هایی خطاب به تمامی کشورهای جهان، با نوارهای آبی و سفید پیام مظلومیت و همدردی با غزه، خواهرخوانده مظلوم تبریز را تا آسمان بردند.

مردم همیشه در صحنه و متدین تبریز، همزمان با تشدید حملات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس به مردم بی پناه و مظلوم غزه، با تجمع مردمی و خودجوش در محوطه تاریخی مقبره‌الشعرا، شعار حمایت از مظلوم سر دادند و با پرواز کبوترهای سفید مظلومیت فلسطین را فریاد زدند.

تجمع مردمی حمایت از جبهه مقاومت و مردم مظلوم غزه و همچنین محکومیت جنایات رژیم اشغالگر قدس، با حضور گسترده اقشار شهروندان تبریزی روز پنج‌شنبه ۱۸ آبان در محوطه مجموعه مقبره‌الشعرا برگزار شد.