احیای زاینده‌رود نیازمند تصمیم‌گیری مدیران کشوری است
احیای زاینده‌رود نیازمند تصمیم‌گیری مدیران کشوری است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرگزاری ایمنا، مصطفی نباتی‌نژاد امروز _یکشنبه بیست‌ویکم آبان_ در صدونهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکری اظهار کرد: یک شعبه از دفتر منطقه‌ای مدیریت یکپارچه حوضه آبریز زاینده‌رود در چهارمحال و بختیاری و شعبه دیگر آن در اصفهان تأسیس شده است که در مجموع بابت […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مصطفی نباتی‌نژاد امروز _یکشنبه بیست‌ویکم آبان_ در صدونهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکری اظهار کرد: یک شعبه از دفتر منطقه‌ای مدیریت یکپارچه حوضه آبریز زاینده‌رود در چهارمحال و بختیاری و شعبه دیگر آن در اصفهان تأسیس شده است که در مجموع بابت شفافیت موضوع در زمینه آب، اتفاق خوبی است.

وی با بیان اینکه این سامانه یک سامانه تصمیم‌یار است و تصمیم‌گیر نیست، افزود: مردم مستحضر باشند که تصمیم‌گیری در زمینه آب همچنان در پایتخت انجام می‌شود، البته این یک قدم رو به رشد و پروژه مشترک بین ایران و آلمان در زمینه مطالعات یکپارچه زاینده‌رود بوده است که کار خود را پیش می‌برد.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مطلبی را مدیر حوضه آبریز زاینده‌رود اعلام کرد مبنی بر اینکه چهار تا پنج سال آینده زاینده‌رود به‌طور دائمی احیا می‌شود، استدعا دارم که با این سخنان وعده‌ای به وعده‌ای قبلی اضافه نشود. این موضوعات می‌تواند با استفاده از منابع داخلی استان تسریع شود.

نباتی‌نژاد خاطرنشان کرد: پروژه‌هایی که ده‌ها سال متوقف و محتاج تصمیم مدیریتی است می‌تواند با تصمیمی در تهران و استفاده از منابع استان پیگیری شود تا زودتر از پنج سال این اقدام محقق شود.

وی تصریح کرد: این صحبت‌ها ثبت می‌شود، پیشنهاد ما این است که سایر پروژه‌های گذشته را مجدد روی میز بیاورند تا احیای زاینده‌رود زودتر از پنج سال آینده صورت گیرد.