فراهم شدن روشنایی در بلوار تندرستی منطقه۲۲
فراهم شدن روشنایی در بلوار تندرستی منطقه۲۲

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲؛ کامبیز رضایی درباره مشکلات مربوط به روشنایی معابر گفت: باپیگیری‌های صورت گرفته از سوی شهرداری ناحیه ۴ منطقه ۲۲ مشکلات مربوط به روشنایی بلوار تندرستی اصلاح و برطرف شده است. وی  با اشاره به اینکه روشنایی این بلوار […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲؛ کامبیز رضایی درباره مشکلات مربوط به روشنایی معابر گفت: باپیگیری‌های صورت گرفته از سوی شهرداری ناحیه ۴ منطقه ۲۲ مشکلات مربوط به روشنایی بلوار تندرستی اصلاح و برطرف شده است.

وی  با اشاره به اینکه روشنایی این بلوار علاوه بر زیبایی، موجب احساس امنیت بیشتر شهروندان در شب نیز می شود، افزود: به همین منظور و با هدف زیباسازی، رعایت حقوق شهروندی و افزایش سطح امنیت در سطح ناحیه باهمکاری اداره عمران ناحیه و اداره برق؛ خاموشی بلوار تندرستی اصلاح شد.

همچنین رضایی ادامه داد:درراستای اصلاح بافت خاک و به‌منظور تقویت درختان وداشتن شهری زیبا وپرنشاط؛عملیات کوددهی ۱۰۰ اصله درخت ودرختچه های تازه کاشته شده در خیابان هشتم شرقی به همت اداره خدمات شهری وفضای سبز این ناحیه انجام شد.

انتهای پیام/