پرواز پروانه‌های جشنواره کودک در منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان
پرواز پروانه‌های جشنواره کودک در منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: هم‌زمان با روزهای پرشور برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، برنامه‌های متنوعی نیز با شعار «بچه‌ها به سمت قله» در این منطقه برگزار می‌شود تا شادی کودکان را دوچندان کند. وی با بیان اینکه مبحث کودک و نوجوان یکی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: هم‌زمان با روزهای پرشور برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، برنامه‌های متنوعی نیز با شعار «بچه‌ها به سمت قله» در این منطقه برگزار می‌شود تا شادی کودکان را دوچندان کند.

وی با بیان اینکه مبحث کودک و نوجوان یکی از مباحث مهم کشور است، افزود: ما در منطقه یازده شهرداری اصفهان سعی کردیم با تمام توان در این زمینه فعالیت کنیم، این برنامه‌ها در راستای افزایش سرانه نشاط و سرگرمی کودکان و نوجوانان با محوریت بازی و تفریح برنامه‌ریزی شده است.

پرواز پروانه‌های جشنواره کودک در منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان گفت: به‌مناسبت سی‌وپنجمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان در اصفهان، اجرای ۱۴ برنامه در محله‌های این منطقه آغاز شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به فرارسیدن ماه مهر و بازگشایی مدارس، این برنامه‌ها با حضور دانش آموزان مدارس مختلف سطح منطقه برگزار می‌شود تا کودکان و نوجوانان به همراه خانواده بتوانند از این برنامه‌ها نهایت استفاده را ببرند.