پاسگاه انتظامی در بوستان علوی قم احداث می‌شود
پاسگاه انتظامی در بوستان علوی قم احداث می‌شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی اصفهانیان مقدم امروز_ سه‌شنبه بیست‌وهشتم شهریورماه_ در نشست مشترک فرماندهی انتظامی استان و شهرداری قم اظهار کرد: حسب پیگیری مصوبات قبلی در هفته‌های گذشته پنج جلسه بازدید میدانی و دو جلسه راهبری با پلیس‌های تخصصی ازجمله راهور انجام‌شده است. وی از جانمایی مکانی در […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی اصفهانیان مقدم امروز_ سه‌شنبه بیست‌وهشتم شهریورماه_ در نشست مشترک فرماندهی انتظامی استان و شهرداری قم اظهار کرد: حسب پیگیری مصوبات قبلی در هفته‌های گذشته پنج جلسه بازدید میدانی و دو جلسه راهبری با پلیس‌های تخصصی ازجمله راهور انجام‌شده است.

وی از جانمایی مکانی در بوستان علوی برای احداث پاسگاه انتظامی خبر داد و یادآور شد: این جانمایی و مطالعات انجام‌شده و به‌زودی این پاسگاه به بهره‌برداری می‌رسد که با استقرار پلیس شاهد کاهش ناهنجاری‌ها و کنترل بهتر فضای سبز برای شهروندان و مسافران خواهیم بود.

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم ادامه داد: پاسگاه و محل استقرار خودروهای پلیس‌راهور نیز در مرحله طراحی قرار دارد که با توجه به احداث یک مورد، با تأیید پلیس حداقل دو مکان دیگر این پاسگاه‌ها احداث می‌شود.