دیدار شهردار منطقه ۸ تبریز با خانواده معزز شهید صمد فاتح نژاد
دیدار شهردار منطقه ۸ تبریز با خانواده معزز شهید صمد فاتح نژاد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، طی برنامه ای شهردار منطقه هشت تبریز به همراه معاونین و مدیران منطقه، با خانواده شهید صمد فاتح نژاد دیدار کرد. به گزارش شهریار، حسین منیری فر در این دیدار با اشاره به اهمیت دیدار با خانواده معظم شهدا گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا، علاوه بر گرامیداشت یاد […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

طی برنامه ای شهردار منطقه هشت تبریز به همراه معاونین و مدیران منطقه، با خانواده شهید صمد فاتح نژاد دیدار کرد.

به گزارش شهریار، حسین منیری فر در این دیدار با اشاره به اهمیت دیدار با خانواده معظم شهدا گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا، علاوه بر گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، در راستای کسب فیض و وظیفه خدمتگزاری برای ادای دین به مقام والای شهدا است که در آستانه برگزاری کنگره ملی ۱۰هزار شهید آذربایجان شرقی بر خود وظیفه دیدیم دیداری با خانواده محترم شهدا داشته باشیم.

شهردار منطقه هشت تبریز با اشاره به بیانات  و دستورات مقام معظم رهبری مبنی بر دیدار با خانواده معظم شهدا خاطر نشان کرد: دیدار با این خانواده شهدا موجب می شود تا روح تازه ای در انسان دمیده شود و با خود بیندیشید که پیروزی‌ها و پیشرفت‌های نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف مرهون خون شهیدان است.

در این دیدار خانواده شهید صمد فاتح نژاد به بیان خاطراتی از سجایای اخلاقی و رشادت‌های این شهید بزرگوار پرداختند.

شهید صمد فاتح نژاد از شهدای مدافع حرم میباشد که در سال ۱۳۹۳در مبارزه با نیروهای تکفیری در عراق بر اثر انفجار جانباز ۷۰ درصد شده و بعد از کشیدن ۷ سال رنج ناشی از جانبازی، در سال ۱۴۰۰ به درجه والای شهادت نائل آمده و جاویدالاثر شد.