حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن تجدید پیمان با امام انقلاب است
حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن تجدید پیمان با امام انقلاب است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، جواد انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: تمام کسانی که دل در گرو انقلاب دارند، امروز باید با پیروی از رهنمودهای نورانی و حکیمانه مقام عظمای ولایت از بنیان‌های محکم نظام جمهوری اسلامی حفاظت و صیانت کنند و دشمنان دیرینه انقلاب اسلامی را در رسیدن به اهداف […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

جواد انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: تمام کسانی که دل در گرو انقلاب دارند، امروز باید با پیروی از رهنمودهای نورانی و حکیمانه مقام عظمای ولایت از بنیان‌های محکم نظام جمهوری اسلامی حفاظت و صیانت کنند و دشمنان دیرینه انقلاب اسلامی را در رسیدن به اهداف پلیدشان ناکام بگذارند.

وی با بیان اینکه دهه فجر طلیعه صبح آزادی و ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی نور بر تاریکی و غلبه ایمان و اعتقاد مردم آزاده و مسلمانان ایران بر طاغوت زمان است، افزود: مردمی که با بخشش جان، مال و فرزند خود بر حکومت ستمگر شاهنشاهی خط بطلان کشیدند.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل خاطرنشان کرد: بدون تردید دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی بیش از همه مرهون تدابیر شجاعانه و پیامبرگونه معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و خلف صالح ایشان حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) است.

وی تصریح کرد: مجاهدت، جانفشانی و حضور با بصیرت ملت غیور ایران، در تمام حوادث تاریخی و لحظات سرنوشت‌ساز این مرز و بوم همواره وجود داشته است.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل تصریح کرد: فرا رسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به ملت شریف ایران به ویژه شهروندان شهیدپرور و با بصیرت اردبیل تبریک می‌گویم و از عموم مردم انقلابی اردبیل دعوت می‌کنم امسال نیز پیمانی که بیش از چند دهه اخیر با امام و انقلاب خود بستند را با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن با صلابت‌تر و درخشان‌تر از سال‌های قبل تجدید کنند.