اولویت سازمان آتش نشانی به روزرسانی تجهیزات باشد
اولویت سازمان آتش نشانی به روزرسانی تجهیزات باشد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر کرج، علی ذبیحی در جلسه بررسی بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۲ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اظهارداشت: در بررسی بودجه سال ۱۴۰۲ بحث خرید و تعویض روغن، خرید خودرو، قطعات و تعمیرات بصورت متمرکز […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر کرج، علی ذبیحی در جلسه بررسی بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۲ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اظهارداشت: در بررسی بودجه سال ۱۴۰۲ بحث خرید و تعویض روغن، خرید خودرو، قطعات و تعمیرات بصورت متمرکز در بودجه دیده شود تا از هدر رفت جلوگیری شود.

وی با اشاره به اینکه در صورت خرید از یک مکان مشخص، هزینه‌ها کاهش می‌یابند، تصریح کرد: همچنین می‌توان مرکزی را جهت رفع مشکلات و تعمیر خودروهای شهرداری راه‌اندازی کرد.

ذبیحی تأکید کرد: پیشنهاد می‌دهم که این ردیف را در سازمان مدیریت پسماند متمرکز و پیش‌بینی‌های لازم در این زمینه صورت گیرد تا از هدررفت منابع جلوگیری شود.

عضو شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه اولویت سازمان آتش نشانی به روزرسانی تجهیزات باشد، افزود: گسترش حوزه خدمات‌رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی و افزایش انتظارات عموم شهروندان از توانمندی‌ها و عملکرد آن‌ها در سطح شهر، نشان از اهمیت فوق‌العاده و جایگاه منحصر به فرد این سازمان در سطح جامعه است.

به گفته خزانه دار شورای اسلامی شهر کرج، پایش ایمنی ساختمان‌های تجاری، مسکونی و اداری در دستور کار سازمان آتش نشانی قرار گیرد و با جدیدیت پیگیری و دنبال شود.

منتشر شده در تاریخ ۲۳ بهمن ماه ۱۴۰۱