اجرای طرح «استقبال از مهر» توسط شهرداری منطقه ۱۰ تبریز
اجرای طرح «استقبال از مهر» توسط شهرداری منطقه ۱۰ تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، از سوی شهرداری ناحیه یک منطقه ۱۰ و در آستانه بازگشائی مدارس “طرح استقبال از مهر” با ساماندهی و پاکسازی چهار مدرسه تحت حوزه این ناحیه آغاز شد. به گزارش شهریار، موسی زارعی با اعلام این خبر گفت: به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و با هدف ایجاد محیطی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

از سوی شهرداری ناحیه یک منطقه ۱۰ و در آستانه بازگشائی مدارس “طرح استقبال از مهر” با ساماندهی و پاکسازی چهار مدرسه تحت حوزه این ناحیه آغاز شد.

به گزارش شهریار، موسی زارعی با اعلام این خبر گفت: به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و با هدف ایجاد محیطی سرشار از پاکیزگی برای افزایش روحیه، نشاط و شادابی دانش آموزان در آغازین روزهای سال تحصیلی، “طرح استقبال از مهر” با انجام عملیات رفت و روب اساسی و رسیدگی به  مرکز تحصیلی واقع در حوزه این شهرداری، آغاز شده است.

وی افزود: در این راستا توسط شهرداری ناحیه یک منطقه ۱۰، رفت و روب اساسی، شستشوی سرویس های بهداشتی و پاکسازی محوطه مدارس، رنگ آمیزی نیمکت ها، سطل های زباله و میله های پرچم، رنگ آمیزی محیطی فضای پیرامون مدارس، حذف زوائد بصری از دیواره ها از جمله اقداماتی است که برای چهار مدرسه در حوزه ناحیه مذکور از جمله مدرسه خدیجه کبری و باقرالعلوم واقع در شهرک ارم و برای مدارس ایثار و علویه خلیل آباد به انجام رسیده است.

زارعی اضافه کرد: رسیدگی به وضعیت آسفالت تمامی مسیرهای منتهی به مدارس، لکه گیری آسفالت محوطه مدارس به همراه تعویض جداول فرسوده، رسیدگی به فضای سبز، نمازخانه های مدارس سطح حوزه این منطقه از دیگر فعالیت های بشمار می آید که شهرداری منطقه ۱۰ در برنامه طرح استقبال از مهر گنجانده است.

شهردار منطقه ۱۰ با بیان اینکه اجرای این طرح تا آغاز بازگشایی مدارس در سایر مدارس سطح حوزه ادامه دارد، ابراز امیدواری کرد: بی شک فضاسازی مناسب فضاهای آموزشی دانش آموزان را به فراگیری بهتر علوم ترغیب کرده و نشاط و سلامتی آن‌ها را به همراه خواهد داشت.