پروژه های دور نخست طرح «من شهردارم » منطقه ۱۹ صد در صد تکمیل و اجرا شد
پروژه های دور نخست طرح «من شهردارم » منطقه ۱۹ صد در صد تکمیل و اجرا شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حسین اخگر پور با اشاره به اینکه پروژه‌های من شهردارم ۱، سال گذشته توسط شهروندان انتخاب شده بود گفت: ۲۳ پروژه این طرح در حوزه های خدمات شهری و محیط زیست، فنی و عمرانی، حمل و نقل ترافیک […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حسین اخگر پور با اشاره به اینکه پروژه‌های من شهردارم ۱، سال گذشته توسط شهروندان انتخاب شده بود گفت: ۲۳ پروژه این طرح در حوزه های خدمات شهری و محیط زیست، فنی و عمرانی، حمل و نقل ترافیک  و اجتماعی و فرهنگی به مرحله اجرایی رسیده است.

وی ادامه داد: با توجه به درخواست های مردمی مبنی بر تأمین روشنایی بوستان ها و رسیدگی به مبلمان شهری نسبت به ارتقای روشنایی بوستان های امام خمینی (ره)، شریعتی، گلستان، شادی، شکوفه و نسترن اقدام شد. ضمن اینکه روشنایی بلوار بخشنده و خیابان شهید حیدری نیز در قالب این طرح تأمین شد.

به گفته این مسئول در راستای اجرای طرح من شهردارم‌ اقداماتی نظیر ساماندهی و تجهیز نمازخانه بوستان شقایق، احداث چمن مصنوعی بوستان بزرگ ولایت به صورت کامل انجام شده و در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

اخگر پور با تأکید بر اینکه پروژه ها با نظرات شهروندان انتخاب و در راستای جلب رضایت آنها و ارائه خدمات با کیفیت انجام شد تصریح کرد: تبدیل انهار به کانیو در معابر شهید زبر جدی، نیایش، شهید صمدی، رحمان، لقمان، بهسازی روکش آسفالت در خیابان های میعاد شمالی، شهید ورامینی، خلازیر و میدان ثارالله و پیاده روسازی در خیابان های شهید زلفی و مهران از دیگر پروژه های من شهردارم یک است که تکمیل و به بهره برداری رسید.

انتهای پیام /