همایش بزرگ پیاده‌روی در بوستان هنرمندان تهران
همایش بزرگ پیاده‌روی در بوستان هنرمندان تهران

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه ۶، در  برنامه همایش پیاده روی که به همت اداره ورزش منطقه ۶ و با مشارکت شهرداری ناحیه یک برگزار شد بیش از پانصد نفر از شهروندان حضور داشتند. در این همایش شهروندان پس از طی مسیرپیاده روی در بوستان […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه ۶، در  برنامه همایش پیاده روی که به همت اداره ورزش منطقه ۶ و با مشارکت شهرداری ناحیه یک برگزار شد بیش از پانصد نفر از شهروندان حضور داشتند.

در این همایش شهروندان پس از طی مسیرپیاده روی در بوستان هنرمندان مسابقات ورزشی همچون مسابقات دارت ، طناب کشی ، فوتبال دستی ، آمادگی جسمانی و … به رقابت پرداختند.

در حاشیه این برنامه حسین فلاح نژاد، شهردار ناحیه یک با همراهی دیگر مدیران شهری ، با حضور در جمع پیشکسوتان و سالمندان و با بیان شعار امروز این هفته مبنی بر «آموزش و توانمند سازی سالمندان »، بر ارتباط هر چه بیشتر مدیریت شهری با این قشر از جامه و تحقق شعار «شهر دوستدار سالمند »تاکید کرد .

براساس این گزارش، در طول این برنامه بیش از نیمی سالمندان مورد ارزیابی و پایش سلامت قرار گرفتند و در ادامه نیز خدمات آموزش گل و گیاه به شهروندان ارائه شد .

انتهای پیام/