اهتمام جدی برای اجرای مصوبات شورای ترافیک شهر کرج وجود دارد
اهتمام جدی برای اجرای مصوبات شورای ترافیک شهر کرج وجود دارد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،  فرزین فرشاد در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ در دهمین جلسه شورای ترافیک شهر کرج، با تأکید بر اینکه خوشبختانه شاهد اقدامات ترافیکی خوبی در سطح شهر هستیم که این مهم به همت مجموعه مدیریت شهری و پلیس راهور در حال انجام است، اظهار کرد: تمامی این اقدامات […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

 فرزین فرشاد در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ در دهمین جلسه شورای ترافیک شهر کرج، با تأکید بر اینکه خوشبختانه شاهد اقدامات ترافیکی خوبی در سطح شهر هستیم که این مهم به همت مجموعه مدیریت شهری و پلیس راهور در حال انجام است، اظهار کرد: تمامی این اقدامات تنها با هدف افزایش رضایت شهروندان، تسهیل در جریان آمد و شد وسایل نقلیه و افزایش سطح ایمنی تردد عابرین صورت می‌پذیرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج تأکید کرد: بدون شک اجرای هر اقدام ترافیکی و عمرانی با نظرات موافق و مخالفی همراه است که تمام این موارد باید به صورت دقیق و کارشناسی مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد.

وی در ادامه اجرای طرح اصلاح هندسی تقاطع کمربندی مهرشهر – شهید پاکدل شامل اصلاح جزیره‌های راستگرد و تأمین حرکت‌های گردشی با چراغ فرماندهی همچنین انجام حرکت جنوب به شمال به صورت پیوسته را از مصوبات این جلسه عنوان کرد.

فرشاد افزود: پس از بحث و تبادل نظر اعضای شورای ترافیک شهر کرج کلیات طرح انحراف ترافیک تقاطع غیر همسطح میدان جمهوری(فاز نخست) مورد تصویب قرار گرفت و مقرر شد جزییات اجرای این طرح به صورت می‌دانی و بر اساس نظر پلیس راهور اجرا شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج بررسی طرح انحراف ترافیک فاز دو تقاطع غیر همسطح فلکه اول رجایی شهر و اجرای طرح اصلاح هندسی دوربرگردان بلوار علامه جعفری محدوده بازار روز لاله(نصب دروازه آهنی دروبرگردان جنوب به جنوب) را از دیگر مصوبات دهمین جلسه شورای ترافیک شهر کرج مطرح کرد.

فرشاد تصریح کرد: پیرو جلسات قبل شورای ترافیک شهر کرج در خصوص طرح پیشنهادی دوربرگردان شمال به شمال مقابل سازمان آتشنشانی مبنی بر کنترل قوس‌های طرح مذکور جهت تردد وسایل نقلیه سنگین، طرح پیشنهادی ادره کل تقاطعات معاونت فنی وعمرانی و اداره کل مطالعات و بررسی‌های ترافیک شهری مورد تأیید قرار گرفت.

شایان ذکر است، بررسی و تصمیم‌گیری در خصوص اصلاح هندسی تقاطع بلوار مسیح پاکدل با بلوار شهرداری همچنین اصلاح هندسی تقاطع بلوار شهید بهشتی با بلوار شمس از دیگر موارد مطرح شده در این نشست به شمار می‌رود.

اهتمام جدی برای اجرای مصوبات شورای ترافیک شهر کرج وجود دارد

اهتمام جدی برای اجرای مصوبات شورای ترافیک شهر کرج وجود دارد

منتشر شده در تاریخ ۱۳ آذر ماه ۱۴۰۲